اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

صدور مجوز خاکسپاری در ماهشهر، به شرط ارائه لیست شرکت‌کنندگان در مراسم

دبیر قرارگاه ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: طبق دستورات صادره از سوی فرماندار ماهشهر و هماهنگی‌های بعمل آمده درقرارگاه ستاد مقابله با بیماری کرونا، متولی فرد فوت شده می بایست قبل از دریافت مجوز دفن، به پلیس اطلاعات مراجعه کند.

صدور مجوز خاکسپاری در ماهشهر، به شرط ارائه لیست شرکت‌کنندگان در مراسم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماشهر، محمد شنبدی دبیر قرارگاه ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: طبق دستورات صادره از سوی فرماندار ماهشهر و هماهنگی‌های بعمل آمده درقرارگاه ستاد مقابله با بیماری کرونا، متولی فرد فوت شده می بایست قبل از دریافت مجوز دفن، به پلیس اطلاعات مراجعه کند.

وی افزود: ضرورت دارد متولی، لیست اسامی حداکثر 10 نفر را برای شرکت در مراسم خاکسپاری اعلام نماید.

دبیر قرارگاه ستاد مقابله با کرونا شهرستان بندرماهشهر بیان کرد: بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تجمع، فرد متولی به عنوان مخل سلامت عمومی به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

شنبدی گفت: همچنین مسئولین آرامستان‌ها فقط با گرفتن تعهد عدم تجمع از متولی متوفی، اجازه انجام مراسم خاکسپاری را خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در جلسه گذشته ستاد مقابله با کرونا بندرماهشهر، وضعیت این شهرستان که جزء نقاط قرمز استان خوزستان از نظر درگیری با کرونا ویروس است، از سوی فرماندار فوق‌العاده اعلام شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول