شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۶

فارس من

کمپین مشتریان کارگزاری آگاه در «فارس من» ۱۶۰۰۰ امضایی شد/ پیگیری در دستور کار

کمپین «به مشکلات کارگزاری آگاه رسیدگی شود» در «فارس من» ۱۶هزارتایی شد. پیگیری مطالبه شما در دستور کار خبرگزاری فارس است.

کمپین مشتریان کارگزاری آگاه در «فارس من» ۱۶۰۰۰ امضایی شد/ پیگیری در دستور کار

به گزارش خبرگزاری فارس؛ کمپین «به مشکلات کارگزاری آگاه رسیدگی شود» در «فارس من» ۱۶هزارتایی شد. با اطلاعیه‌ای که خود کارگزاری روز گذشته منتشر کرد، مشتریان سریعا دست به کار شدند و «فارس من» را برای پیگیری مطالباتشان انتخاب کردند.

 

در بخشی از این پویش آمده است: «بیش از ۳ ماه است،که سیستم‌های برخط کارگزاری‌ آگاه با انواع و اقسام مشکلات و قطعی‌ و کندی سیستم روبرو است. و زیرساخت‌هایش هم جوابگو نمی‌باشد. که از این جهت خسارت‌های مالی و روحی را برای سهامداران وارد کرده است و با وجود پیگیری‌های مکرر از سازمان بورس نتیجه‌ای حاصل نشده است.»

 

ما برای اطلاع بیشتر از این مسئله با تعدادی از مخاطبین تماس گرفتیم، مهم ترین مشکل مشتریان کارگزاری اختلالات سایت است که در چند وقت گذشته باعث شده آن‌ها نتوانند معاملات خود را به موقع انجام داده و از این بایت متضرر شده اند.

 

مسئولان ارشد کارگزاری آگاه نیز روز گذشته در واکنش به این اختلالات بیان داشتند، به زودی مشکلات برطرف شده و از مشتریان دلجویی می‌شود.

 

گروه‌های مختلف خبرگزاری پیگیری این مطالبه را در اولویت کار خود قرار دادند. ابعاد تکمیلی را در فارس بخوانید.

 

انتهای پیام/ع

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        همراه اول