اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت مدیران محلی برای امور فرامرزی منطقه‌ای

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت مدیران محلی برای امورفرامرزی منطقه‌ای در مبادلات بین‌المللی تاکید کرد.

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت مدیران محلی برای امور فرامرزی منطقه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  احمد علیرضابیگی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت مدیران محلی برای امور فرامرزی منطقه‌ای اظهار داشت: یکی از بهترین اقداماتی که در دولت گذشته صورت گرفت اعطای برخی از اختیارات به استانداران بود که توانست نتایج و ثمرات خوبی را برای کشور در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به‌دست آورد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دولت دهم، زمانی که بنده به‌عنوان استاندار استان آذربایجان‌شرقی انتخاب شدم از طرف رئیس جمهور وقت به مقامات کشورهای روسیه، آذربایجان، ارمنستان و ترکیه معرفی شده و بنده به‌عنوان پل ارتباطی جمهوری اسلامی در کشورهای همسایه شمالی معرفی کردند که البته حدود اختیارات مشخص بود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: بهترین اقداماتی که از این طریق انجام می‌شد، ارتباطات محلی دو کشور در حد استاندار و انجام مبادلات اقتصادی با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا بود که توانست سرمنشأ برکات بسیاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی شود و از طرفی ابتکاری بود که دولت وقت توانست از ظرفیت آن استفاده کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، خاطرنشان کرد: متاسفانه در دولت یازدهم و دوازدهم ادامه روند اعطای برخی از اختیارات فرامرزی متوقف شد؛ چراکه این مسیر را قبول نداشتند و در اصل از ظرفیت استان‌های مرزی استفاده نکردند که با توجه به سال پایانی دولت می‌توان نمره منفی برای دولت به لحاظ عدم استفاده از ظرفیت مدیران محلی برای امور فرامرزی منطقه‌ای در نظر گرفت.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول