اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

شرایط سرمایه‌گذاری در شهرستان شادگان فراهم است

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از مشکلات زیرساختی در شادگان با احداث ناحیه صنعتی دارخوین مرتفع شد، گفت: مشکلی برای انجام سرمایه گذاری در شهرستان شادگان وجود ندارد و شرایط فعالیت کاملا مهیا است.

شرایط سرمایه‌گذاری در شهرستان شادگان فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید مجید ناصری نژاد در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی ناحیه صنعتی دارخوین در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال «جهش تولید» اظهار‌کرد: قطعا تنها راه مقابله با تحریم‌ها، مقابله با توطئه‌های دشمن، ایجاد اشتغال و رفع فقر، توجه به شهرک‌های صنعتی و توسعه زیرساخت‌های درون شهرک‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان شادگان ظرفیت بسیار خوبی در زیرساخت‌های صنعتی و شهرک‌ها دارد، افزود: در حال حاضر صنایع مادر از قبیل نیشکر، فولاد، صنایع خرما، نفت و پتروشیمی در شهرستان شادگان فعال هستند و هر صنعتگر می‌تواند بر اساس شرایط و توانایی‌هایی دارد در هر کدام از این حوزه‌ها فعالیت کند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از مشکلات زیرساختی در شادگان با احداث ناحیه صنعتی دارخوین مرتفع شد، گفت: به منظور تشویق سرمایه‌گذاران کلیه زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در شادگان فراهم شده‌ تا سرمایه‌گذاران بدون دغدغه بتوانند سرمایه‌گذاری کنند‌.

ناصری نژاد عنوان کرد: با تمام توان در کنار صنعتگران و سرمایه گذاران هستیم و مشکلاتی که در بحث تامین سرمایه، کمک بانک‌ها و ... وجود دارد در تلاش هستیم آن‌ها را حل کنیم.

وی بیان کرد: مشکلی برای انجام سرمایه‌گذاری در شهرستان شادگان وجود ندارد و شرایط فعالیت کاملاً مهیا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول