اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

سازمان بسیج مداحان: به‌زودی آثار حُسن مدیریت بر دستگاه قضایی کشور نمایان می‌شود

سازمان بسیج مداحان و مدیران هیأت‌های مذهبی به مناسبت هفتم تیر و هفته قوه قضاییه در بیانیه‌ای آورده‌اند: بزودی آثار مثبت حسن مدیریت بر دستگاه قضایی کشور در برقراری عدالت اجتماعی و مبارزه با مفسدان اقتصادی در جامعه نمایان می‌شود.

سازمان بسیج مداحان: به‌زودی آثار حُسن مدیریت بر دستگاه قضایی کشور نمایان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان بسیج مداحان و مدیران هیأت‌های مذهبی به مناسبت هفتم تیر و هفته قوه قضاییه در بیانیه‌ای آورده‌اند: به زودی آثار مثبت حسن مدیریت بر دستگاه قضایی کشور در برقراری عدالت اجتماعی و مبارزه با مفسدان اقتصادی در جامعه نمایان می‌شود.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

هفتم تیرماه، سالروز شهادت دکتر بهشتی(ره) و تعدادی از یاران صدیق امام و انقلاب در فاجعه تروریستی انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی است که اتحاد شوم، نفاق داخلی و تزویر خارجی در برابر نظام، انقلاب و ملت ایران را برای همیشه ناکام و شکست خورده معرفی کرد. 

امسال در شرایطی هفته حقوق بشر آمریکایی را گرامی می‌داریم که ظلم‌های آمریکا در حق ملت خودش جهان را به خشم آورده است و فرصت خوبی برای اظهار همدردی مردم با ملت رنجدیده آمریکاست و روشنگری و افشای ماهیت ضدبشری آمریکا و نظام استکبار بر ضد ملت‌ها و مردم ایران به عنوان یک اولویت باید بازخوانی و تبیین شود.

در همین راستا، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) فرمودند: «خوب است این هفتم تا دوازدهم تیر را هفته حقوق بشر آمریکایی اعلام بکنیم. واقعا حقوق بشر آمریکایی در این چند روز در کشور ما یک چیز واضح و بارزی است... به توفیق الهی، به لطف الهی، آمریکایی‌ها با رفتارهای خودشان رسوا شدند... این هم وضع اداره‌ی مردم، این هم برخورد با مردم؛ زبانشان هم دراز است؛ مردم را می‌کشند و جنایات واضح و آشکار خودشان را نشان می‌دهند و عذرخواهی هم نمی‌کنند؛ در عین حال زبانشان هم دراز است. می‌گویند حقوق بشر، آن مرد سیاهی که آنجا کشته شد. ظاهرا بشر نبود و حقوقی نداشت؛ این‌جوری است.»

اکنون می‌توان از آمریکا به عنوان مظهر کشتار، نژادپرستی، استثمار و منفورترین دولت ناقض حقوق بشر در هفته حقوق بشر آمریکایی یاد کرد. پرونده کثیف و ضدحقوق بشری جنایت‌های آمریکا در عراق، سوریه، یمن، میانمار و افغانستان و سایر کشورهای پیرامونی نیز قابل پیگیری و بررسی است. استعمار جهانی، مصادیق بسیار زیادی در نقض حقوق بشر دارد و بدین جهت، منفورترین دولت ناقض حقوق بشر شناخته می‌شود و باید این چهره منفور آمریکا را برملا ساخت.

اما در بعد دیگر موضوع، مسئله قوه قضاییهاست که همواره بعنوان یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌‌های حیاتی به ایفای نقش می‌پردازد و نقشی بی‌بدیل در پاسداری از آرمان‌ها، کرامت انسانی، ارزشهای انقلابی و برقراری امنیت و عدالت در جامعه داشته که این موضوع باعث دلگرمی دوستان انقلاب و خاری در چشم دشمنان شده است. 

جامعه ستایشگران مذهبی و هیأت‌های مذهبی کشور، ضمن تبریک و بزرگداشت هفته قوه قضاییه به جناب حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رئیسی، ریاست محترم قوه قضاییه و سایر مسئولین و دست‌اندرکاران این نهاد انقلابی و فداکار اعلام می‌دارد: مسیر شما در امتداد اندیشه، تفکر و آرمان بلند شهید بهشتی (ره) در تحقق همه‌جانبه عدالت اسلامی است و مبارزه قاطعانه رئیس دستگاه قضا با فساد و رویکردهای عدالت طلبانه‌شان ستودنی است و باعث دلگرمی آحاد مردم می‌شود و بلاشک تخریب‌گران قوه قضائیه مفسدان و حامیان آن‌ها هستند؛ ضمن این‌که بزودی آثار مثبت حسن مدیریت بر دستگاه قضایی کشور در برقراری عدالت اجتماعی و مبارزه با مفسدان اقتصادی در جامعه نمایان شده و در این رهگذر، راه روشن شهدای بزرگ انقلاب اسلامی احیاء خواهد شد.

برهمین اساس، جامعه ستایشگران مذهبی برخود تکلیف می‌داند که همواره در کنار مسئولین خدوم و زحمتکش کشور با استفاده از زبان شعر و مدیحه‌سرایی و تحریک احساسات، طعم شیرین مطالبه‌گری از مسئولین را به آحاد جامعه چشانده‌ و در سایه‌سار منویات ولایت فقیه، امیدوارانه بر ادامه این راه روشن به تبیین دستاوردهای شگرف اسلام ناب و انقلاب اسلامی بپردازند.

در خاتمه، جامعه ستایشگران مذهبی ضمن تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره همه شهیدان گرانقدر و تاریخ‌ساز هفتم تیرماه و سایر شهیدان مجاهد کشور، اعلام آمادگی می‌کنند تا هر‌گونه همراهی با دستگاه قضا در راستای این مسیر روشن و نورانی را دنبال نمایند.

سازمان بسیج مداحان و مدیران هیأت‌های مذهبی کشور

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول