اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

هماهنگی شهرداری با دادستانی جهت ارائه بازارچه‌های جدید به دستفروشان خاوران

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از هماهنگی شهرداری و دادستانی تهران جهت ارائه بازارچه‌های کوچک به دستفروشان منطقه ۱۵ به دلیل تعطیلی بازارچه خاوران خبر داد.

هماهنگی شهرداری با دادستانی جهت ارائه بازارچه‌های جدید به دستفروشان خاوران

زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره مشکل دستفروشان خاوران و تعطیل شدن بازارچه قدیمی این منطقه اظهار داشت: تاکنون چندین جلسه با حضور مسؤولان شهرداری منطقه ۱۵ در این راستا برگزار شده تا بتوانیم مشکلات مربوط به دستفروشان را کاهش دهیم.

وی افزود: با هماهنگی دادستانی قرار شده است که بازارچه‌های کوچکی، جایگزین بازارچه خاوران شود و در اختیار دستفروشان قرار گیرد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که دستفروشان بازار سابق خاوران معتقد هستند که بازارچه‌های جدید که قرار است شهرداری در اختیار آنها قرار دهد، برای کسب آنها مناسب نیست و مشتری چندانی به آنها مراجعه نخواهد کرد، گفت: در حال حاضر چاره‌ای برای تعطیل نشدن بازارچه قدیمی خاوران وجود ندارد و شهرداری تلاش دارد که اقدامات موثری جهت کمک به دست فروشان در بازارچه‌های جایگزین صورت دهد.

نژادبهرام خاطرنشان کرد: البته در حال حاضر به طور کلی مشکل کاهش خرید و مراجعه به دستفروشان نه تنها در این منطقه بلکه در سایر نقاط تهران نیز به وجود آمده و به نوعی شرایط درآمدی برای عموم دستفروشان نامناسب است.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا کمک معیشتی جدیدی در اختیار دستفروشان قرار خواهد گرفت؟»، گفت: در حال حاضر بنیاد مستضعفان برنامه جدیدی در این راستا به ما اعلام نکرده است ولی تاکنون به طور کلی طی دو مرحله کمک‌معیشتی به دستفروشان تهران ارائه شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول