اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف ۱۵ میلیارد تومانی پارچه‌های قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از کشف ۳۰۰ هزار یارد پارچه قاچاق به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد تومان در 3 انبار در جنوب تهران خبر داد.

کشف ۱۵ میلیارد تومانی پارچه‌های قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس درباره کشف محموله جدید پارچه قاچاق، اظهار داشت: صبح امروز با اشراف اطلاعاتی و تلاش مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت 3 انبار بزرگ حاوی پارچه قاچاق در جنوب تهران شناسایی و پلمب شدند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: حدوداً یک ماه بود که از فعالیت باند قاچاق پارچه مطلع شدیم که پارچه‌ها را از چین وارد امارات کرده و سپس از طریق بنادر ترخیص کرده و به واسطه شوتی‌ها و ۴۰ تا ۵۰ خودرو آنها را در بیابان‌های قم و جنوب تهران تخلیه و دپو می‌کردند.

سرهنگ مرادی ادامه داد: قاچاقچیان در ادامه بارها را به صورت جزئی توسط بارکش ها وارد بازار تهران کرده یا در انبارهایی در جنوب تهران جاسازی می‌کردند.

سرهنگ مرادی اعلام کرد: امروز 3 انبار بزرگ که حاوی ۳۰۰ هزار یارد پارچه قاچاق بودند شناسایی شد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با اعلام این مطلب که ارزش مالی پارچه های قاچاق مکشوفه بیش از ۱۵ میلیارد تومان برآورد شده است، تصریح کرد: فعلاً یک نفر در این زمینه دستگیر شده است.

وی خاطر نشان کرد: با دستور قضایی انبارهای مذکور پلمب شده و تحقیقات برای دستگیری سایر عوامل در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول