اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تأمین امنیت نعمتی بسیار ضروری و با اهمیت است

تولیت آستان حضرت شاهچراغ(ع) گفت: تأمین نعمت مجهول امنیت کاری دشوار و در عین حال بسیار ضروری و با اهمیت است که نیروی انتظامی به خوبی آن را انجام می‌دهد.

تأمین امنیت نعمتی  بسیار ضروری و با اهمیت است

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری فارس در شیراز، آیت‌الله سید‌علی‌اصغر دستغیب در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در ستاد انتظامی استان فارس و با حضور سردار رهام‌ بخش حبیبی٬ فرمانده انتظامی استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی یکی از ارکان جمهوری اسلامی ایران است که باید به دلیل اقدامات و عملکردشان از آن ها تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

وی افزود: تأمین نعمت مجهول امنیت کاری دشوار و در عین حال بسیار ضروری و با اهمیت است که نیروی انتظامی به خوبی آن را انجام می دهد و امیدواریم خداوند متعال نسبت به خدمات شما عزیزان اجر لازم را عنایت کند.

تولیت آستان  حضرت شاهچراغ (ع) افزود: سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس نمونه‌ای جامع از یک فرمانده نیروی انتظامی است و این توفیقات کسب شده توسط نیروی انتظامی، توفیقاتی است که خداوند عطاء کرده است.

آیت‌الله دستغیب گفت: همه ما به مأموران نیروی انتظامی که در صحنه‌های مختلف و گوناگون خدمات ارزشمندی ارائه می دهند، افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول