اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مجیدی: طرح‌های عملیاتی و اجرایی دانشگاه‌ها را به نمایندگان مجلس می‌دهیم

دبیرکل بین‌المجالس آسیایی گفت: باید طرح‌های عملیاتی و اجرایی در دانشگاه‌ها پخته شده و به نمایندگان مجلس داده شود تا آنها بتوانند در موضوعات تقنینی و نظارتی از آن استفاده کنند.

مجیدی: طرح‌های عملیاتی و اجرایی دانشگاه‌ها را به نمایندگان مجلس می‌دهیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا مجیدی دبیرکل بین‌المجالس آسیایی امروز (پنج‌شنبه 5 تیر) در نشست انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران با موضوع تحلیل و کالبدشکافی وقایع اخیر آمریکا و شاخصه‌های مجلس انقلابی که در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد، اظهار داشت: ارتباط جامعه و دانشگاه باید مستمر و منظم باشد هرچند که قبلاً بحث ارتباط دانشگاه با صنعت وجود داشت اما اهمیت ارتباط دانشگاه با جامعه برای رفع مشکلات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

**امیدآفرینی یکی از دغدغه‌های بیانیه گام دوم انقلاب است

وی با تأکید برآنکه دانشگاه باید در خدمت جامعه باشد، افزود: دانشگاه باید بتواند با استفاده از نظرات، پیشنهادات و راهکارهای برون‌رفت از مشکلات کمک شایانی به جامعه کند و این وظیفه بر عهده نخبگان و اعضای هیأت علمی است.

دبیرکل بین‌المجالس آسیایی تصریح کرد: امیدآفرینی یکی از دغدغه‌ها و مسائل مهم در بیانیه گام دوم انقلاب است.

** باید طرح‌های عملیاتی و اجرایی در دانشگاه‌ها پخته شود

مجیدی خاطرنشان کرد: باید طرح‌های عملیاتی و اجرایی در دانشگاه‌ها پخته شده و به نمایندگان مجلس داده شود تا آنها بتوانند در موضوعات تقنینی و نظارتی از آن استفاده کنند.

وی در پایان گفت: ‌باید مجلس یازدهم کلید ارتباط با انجمن‌های علمی را برای توسعه ارتباط بیشتر با دانشگاه بزند و این آمادگی در نخبگان علمی برای رفع مشکلات جامعه و مشاوره‌های کارشناسی وجود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول