اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

نماز جمعه در ۷ شهر فارس اقامه نمی‌شود

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس گفت : بر اساس آخرین اعلام وضعیت، نماز جمعه در دو شهرستان فارس شامل هفت شهر که در زمره شهرهای با وضعیت قرمز هستند، اقامه نمی‌شود.

نماز جمعه در ۷ شهر فارس اقامه نمی‌شود

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری فارس از شیراز٬ حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان اظهار کرد: براساس آخرین اعلام وضعیت،  نماز جمعه در دو شهرستان از استان فارس شامل هفت شهر از جمله ششده، زاهدشهر، میان‌شهر، فسا، نوبندگان و گراش که در زمره شهرهای با وضعیت قرمز هستند، اقامه نمی‌شود٬ اما نماز جمعه در سایر شهرهای استان از جمله شیراز٬‌ ششم تیرماه جاری اقامه می‌شود. 

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس از تمام نمازگزاران درخواست کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ازجمله زدن ماسک، داشتن دستکش، آوردن مهر و سجاده شخصی از منزل، رعایت فاصله اجتماعی و گرفتن وضو در منزل در نماز جمعه شرکت کنند و افرادی که دارای سابقه بیماری‌های قلبی و ریوی یا مشکوک به نشانه‌ها و علائم کرونا هستند، از حضور در نماز جمعه خودداری کنند.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول