اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

حمایت قاطع دستگاه قضا از اقدامات پلیس در برابر جرائم خشن

رئیس کل دادگستری استان همدان از حمایت قاطع دستگاه قضا از اقدامات قانونی پلیس در برابر جرائم خشن خبر داد.

حمایت قاطع دستگاه قضا از اقدامات پلیس در برابر جرائم خشن

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمدرضا عدالتخواه عصر امروز در دیدار با سردار کامرانی‌صالح فرمانده نیروی انتظامی همدان به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: با افزایش تعداد شعب حقوقی و دادگاه‌های تجدید نظر و اختصاص ساختمان‌های بزرگتر برای رسیدگی به پرونده‌ها زمینه‌ای ایجاد شده تا کیفیت و سرعت انجام کارها افزایش یابد.

وی با اشاره به بیشترین تعداد زندانیان مشمول عفو رهبری مربوط به استان همدان بود افزود: به دنبال آن هستیم با مجازات‌های جایگزین حبس که عمدتاً به سمت خدمات‌دهی رایگان سوق داده می‌شود از تعداد زندانی‌ها بکاهیم.

رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه زندان باید تنها مکانی برای مفسدان اقتصادی، اراذل و اوباش، قاتلان، محاربان و آدم‌ربایان و مرتکبان جرایم خشن باشد گفت: باید احکام و آرای سایر جرائم به سمت حبس زدایی هدایت شود.

وی با بیان اینکه طی ۱۰ ماهه اخیر ۴۵۰ هزار ساعت مجازات جایگزین حبس معادل ۲ هزار ماه انجام گرفته است اظهار کرد: دستگاه قضایی از اقدامات قانونی پلیس حمایت قاطع می‌کند، چرا که قرار نیست پلیسی که برای رسیدن به این لباس تربیت شده توسط اوباش آسیب ببیند.

عدالتخواه گفت: برای آن که در جامعه امنیت و آرامش حاکم شود، پلیس برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر نیازمند حمایت جامعه و دستگاه قضایی است تا به پشتوانه آن مقتدرانه در مقابل مجرمان خشن و اوباش بایستد.

وی در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی استان با مردم مهربان و همراه است تصریح کرد: این مجموعه در برابر اشرار، مفسدان و محاربین قاطعانه وارد میدان شده است.

انتهای پیام/ 89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول