اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پاسخ شرکت برق قم به اظهارات معاون اداره کل راهداری

شرکت برق قم به اظهارات معاون اداره کل راهداری با عنوان «پروژه ملی تعریض جاده قدیم قم-تهران دو سال در انتظار جابه‌جایی چند تیر برق» پاسخ داد.

پاسخ شرکت برق قم به اظهارات معاون اداره کل راهداری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پی انتشار خبری با عنوان «پروژه ملی تعریض جاده قدیم قم-تهران دو سال در انتظار جابه‌جایی چند تیر برق» شرکت توزیع نیروی برق قم در جوابیه ای اعلام کرد:
«به منظور جابجایی پایه‌ها در مسیر و حریم جاده قدیم قم – تهران، به درخواست شرکت سالم راه سپاهان به عنوان پیمانکار اداره کل راه و شهرسازی، طرح مربوطه در تاریخ ۱۶ بهمن ۹۸ توسط شرکت توزیع برق استان قم آماده و به منظور اجرای طرح تحویل آن شرکت شد اما متقاضی جهت کم کردن هزینه‌ها، درخواست ویرایش طرح را کرد که این امر باعث ایجاد تأخیر در اجرای آن شد. 
علت دیگر تأخیر در اجرای این طرح ممانعت از احداث شبکه در مقابل پادگان منظریه بود که مجدداً به درخواست متقاضی، ویرایش طرح در دستور کار قرار گرفت. 
همچنین مطابق قانون ایمنی راه‌ها و راه‌آهن، شبکه‌های برق باید در نوار تأسیسات قرار داشته باشند لذا با توجه به سابقه آن اداره در تخریب شبکه توزیع نیروی برق استان قم به دلیل احداث در خارج از نوار تأسیسات، در صورت عدم رعایت این قانون، در آینده نیز احتمال وقوع مجدد این اتفاقات خواهد بود. 

عدم صدور مجوز کتبی نصب پایه توسط اقای سلیمیان به نمایندگی اداره‌کل راه و حمل و نقل جاده ای از دیگر عوامل اصلی تاخیر در اجرای این طرح است.
در همین راستا شرکت توزیع نیروی برق استان در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۹۹ درخواستی مبنی بر تعیین حریم جاده جدیدالاحداث و مجوز حریم به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارسال کرده که تاکنون پاسخی دریافت نکرده است». 
انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول