اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جشنواره ملی ایدانه در خرم‌دره برگزار می‌شود

دبیر جشنواره ملی ایدانه گفت: جشنواره ایدانه با مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان حوزه معاونت جوانان با هدف تکمیل زنجیره زیست بوم کارآفرینی و نوآوری برگزار می‌شود.

جشنواره ملی ایدانه در خرم‌دره برگزار می‌شود

علی جلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان گفت: جشنواره ایدانه با مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان حوزه معاونت جوانان با هدف تکمیل زنجیره زیست بوم کارآفرینی و نوآوری برگزار می‌شود و این جشنواره به منظور هم‌افزایی و رشد ایده‌های نخبگان ایجاد شده است.

نخستین جشنواره ملی کارآفرینی در سطح استان زنجان به مرکزیت شهرستان خرم‌دره در تلاش برای کنار هم چیدن یک اکوسیستم حاوی استارتاپ‌ها، شتاب دهنده‌ها، سرمایه‌گذاران، فروشندگان، موسسات آکادمیک و دانشگاهی است

 

وی ادامه داد: ایدانه با چشم انداز ایجاد قطب منطقه‌ای فناوری و نوآوری شمال‌غرب کشور به عنوان نخستین جشنواره ملی کارآفرینی در سطح استان زنجان به مرکزیت شهرستان خرم‌دره در تلاش برای کنار هم چیدن یک اکوسیستم حاوی استارتاپ‌ها، شتاب دهنده‌ها، سرمایه‌گذاران، فروشندگان، موسسات آکادمیک و دانشگاهی است.

دبیر جشنواره ایدانه خاطر نشان کرد: متولی جشنواره ملی ایدانه کانون علمی پژوهشی آوای کیهان است که از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را با رویکرد علم به زبان ساده آغاز نموده است.

جشنواره ایدانه با موضوع آزاد در حوزه‌هایی از قبیل انرژی و بهینه سازی، محیط زیست و آب، کشاورزی، مواد غذایی و صنایع غذایی، فرهنگ و هنر، فناوری اطلاعات، فنی و مهندسی، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی پذیرای ایده‌های نوآورانه و تیم‌های خلاق خواهد بود

 

جلیلی با بیان اینکه از دو سال قبل برای برگزاری جشنواره با در نظر گرفتن تمام شرایط به طور دقیق برنامه‌ریزی شده و یک تیم اجرایی قوی متشکل از فعالان استارتاپی برگزاری آن را بر عهده دارند، افزود: جشنواره ایدانه با موضوع آزاد در حوزه‌هایی از قبیل انرژی و بهینه سازی، محیط زیست و آب، کشاورزی، مواد غذایی و صنایع غذایی، فرهنگ و هنر، فناوری اطلاعات، فنی و مهندسی، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی پذیرای ایده‌های نوآورانه شما و تیم‌های خلاق خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در سه بخش اجرا خواهد شد، اضافه کرد: بخش اول پیش رویداد با رویکرد حل مسائل صنایع که در پنجم تیر ماه ۱۳۹۹ که با توجه به ملاحظات اقتضایی به صورت حضوری لغو شد و بخش دوم دوره‌های توانمندسازی که با حضور اساتید مجرب کشوری برای آموزش اصول کسب و کار به شرکت کنندگان در تیر ماه و مرداد ماه برگزار خواهد شد، همچنین بخش سوم هم رویداد کارآفرینی ایدانه که با حضور شرکت کنندگان، منتورهای کشوری، داوران کشوری به مدت دو روز در مرداد ماه برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره ایدانه با اشاره به اینکه ثبت نام در جشنواره از درگاه سایت جشنواره به آدرس ienf.ir امکان پذیر است افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت چه ایده‌یی داشته باشند چه فاقد ایده باشند و نیز به صورت تیمی یا انفرادی ثبت نام کنند که هزینه ثبت نام زود هنگام ۹۸ هزار تومان است که این هزینه شامل هزینه دوره‌های توانمند سازی، پیش رویداد، رویداد اصلی و اسکان و پذیرایی و وعده‌های غذایی است.

وی تصریح کرد: به سه ایده برگزیده در این جشنواره جایزه نقدی به ترتیب پنج میلیونی، سه میلیونی و دو میلیونی به همراه حمایت در راستای تجاری سازی ایده و شروع کسب و کار تعلق خواهد گرفت.

جلیلی افزود: راه‌های ارتباطی با جشنواره ملی ایدانه علاوه بر سایت صفحات مجازی در اینستاگرام ienf.ir و تلگرام با به آدرس ienf_ir است .

انتهای پیام/73002/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول