اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

وضعیت جهرم در آستانه بحران کرونا

رئیس دانشکاه علوم پزشکی جهرم گفت: امروز شمار کل مبتلایان به کرونا در جهرم به هزار نفر رسید و تعداد بیماران بستری هم در حال افزایش و وضعیت عمومی ۴ بیمار وخیم است.

وضعیت جهرم در آستانه بحران کرونا

به گزارش سرویس شهرستان‌های خبرگزاری فارس از جهرم، محمد رحمانیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افزایش بی سابقه تعداد مبتلایان در روزهای اخیر، جهرم را در شرایطی بسیار حساس قرار داده که در صورت بی توجهی، یک بحران بزرگ گریبان گیرمان خواهد شد.

وی افزود: این روزها در اتفاقی بی سابقه، ۵۰ درصد نمونه های ارسالی به آزمایشگاه تشخیص کووید ۱۹، مثبت می‌شود، در حالی که اکثر مبتلایان دارای علائم بالینی هستند و امروز آمار مبتلایان به مرز ۱۰۰۰ نفر رسیده است.  

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان داشت: هم اکنون با افزایشی چشمگیر، ۳۳ بیمار مثبت قطعی در بیمارستان پیمانیه بستری هستند که حال ۴ بیمار وخیم گزارش شده است.

وی ادامه داد: این ۴ بیمار در آی سی یو تحت مراقبتهای ویژه قرار داشته و توسط دستگاه تهویه مصنوعی، تنفس می کنند. 

رحمانیان گفت: یکی از این بیماران یک آقای ۵۳ ساله است که بدون هیچگونه بیماری زمینه ای خاصی به کرونا مبتلا شده است ‌و سه آقای دیگر ۶۱، ۸۲ و ۸۵ ساله که با سابقه بیماری به کرونا مبتلا شده اند.

رئیس دانشکاه علوم پزشکی جهرم با بیان اینکه سن مبتلایان جدید نشان می دهد، رفتار ویروس تغییر کرده و ما را با شرایط خطرناکتری مواجه کرده است، تاکید کرد: همه افراد هنگام خروج از منزل حتما بایستی از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول