اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فرود پرواز «تهران-جاسک» در کیش اضطراری نیست/ هواپیمای جایگزین صبح جمعه عازم «جاسک» می‌شود

دستیار ویژه مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش‌ایر در خصوص فرود پرواز تهران-جاسک در فرودگاه جزیره کیش توضیح داد.

فرود پرواز «تهران-جاسک» در کیش اضطراری نیست/ هواپیمای جایگزین صبح جمعه عازم «جاسک» می‌شود

علیرضا بابایى امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: فرود پرواز تهران-جاسک در فرودگاه جزیره کیش اضطراری نبوده و فایل‌های خلبان این پرواز در این خصوص موجود است.

وی افزود: ماجرا از این قرار است که صبح امروز پرواز شماره ۷۱۷۵ شرکت هواپیمایی کیش‌ایر پس از برخاستن از فرودگاه مهرآباد تهران به مقصد فرودگاه شهدای هفتم آذر جاسک در هنگام آماده شدن هواپیما جهت فرود، خلبان با مشاهده به وجود آمدن ترک‌های جزئی در شیشه کابین به‌منظور حفظ ایمنی و به‌دلیل نبود امکانات فنی و تجهیزات جهت انجام تعمیرات مورد نیاز در جاسک به فرودگاه بین‌المللی جزیره کیش تغییر مسیر داد و به‌صورت نرمال و غیراضطراری در جزیره کیش به زمین نشست.

دستیار ویژه مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش‌ایر در ادامه گفت: پس از فرود پرواز ۷۱۷۵ در جزیره کیش با هماهنگی‌های صورت‌گرفته، مسافران این پرواز ضمن پذیرایی جهت استراحت به هتل منتقل شدند.

بابایی تصریح کرد: بلافاصله پس از فرود هواپیما، همکاران واحد مهندسی و تعمیرات، اقدامات مورد نیاز جهت تعویض شیشه کابین خلبان را آغاز کردند و هواپیمای جایگزین نیز در ساعت 19:00 آماده انجام این پرواز شد ولی به‌دلیل بسته بودن و غیر عملیاتی بودن فرودگاه شهدای هفتم آذر بندر جاسک به منظور برقراری پرواز در شب، انجام این پرواز به صبح روز جمعه موکول شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش‌ایر در پایان خاطرنشان ساخت: شرکت هواپیمایی کیش‌ایر ضمن عذرخواهی، از صبر و همکاری مسافرین محترم پروازهای تهران-جاسک و بلعکس در جهت انجام ایمن پرواز تشکر و قدردانی می‌کند.

انتهاى پیام/ ٣٢٦٤/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول