اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

قانون شورا‌ها نیاز به برخی اصلاحات دارد/لزوم ساماندهی و تعیین تکلیف کارکنان شهرداری‌ها

سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: تبریز در طول تاریخ به عنوان شهر پیشرو مطرح بوده و الگوی بسیاری از شهرهای کشور برای پیشرفت محسوب می‌شود.

قانون شورا‌ها نیاز به برخی اصلاحات دارد/لزوم ساماندهی و تعیین تکلیف کارکنان شهرداری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کریم صادقزاده با بیان اینکه شهر تبریز یکی از کلانشهر‌های پیشرو کشور در طول تاریخ بوده و هست اظهار داشت: امروز نگاه شهرداری و شورای شهر تبریز توسعه محور و در راستای ایجاد زیرساخت‌های بنیادی است که اجرای خطوط ۴ گانه مترو با هزینه کلان در زمینه حمل و نقل عمومی از آن جمله فعالیت ها می‌باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تبریز امروز به عنوان یک الگوی مناسب در زمینه‌ اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و هنری مطرح است گفت: این شهر بارها از طرف مدیران کشوری و شخص رئیس جمهور به عنوان شهر پیشرو معرفی گردیده است.

سخنگوی شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه تبریز به عنوان شهر بدون گدا، شهر پاک و شهر ایمن در دنیا شناخته شده‌ است گفت: اخیراً تبریز به عنوان یکی از شهرهای منتخب و پایلوت در زمینه شهر دوستدار کودک انتخاب شده است که نشان از ظرفیت بالای فرهنگی و اجتماعی این شهر دارد.

این عضو شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه قانون شورا‌ها نیاز به برخی اصلاحات دارد افزود: لازم است برخی اختیارات شورا‌های شهر افزایش یابد که این کار نیز درصورت همکاری شهر‌ها با یکدیگر امکانپذیر خواهد بود.

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز با اشاره به تعداد نیرو‌های شاغل در شهرداری تبریز گفت: درحال حاضر ۱۳ هزارنفر نیروی درون سازمانی که ۵۰۰ نفر کارگر رسمی و ۱۲ هزار کارگر با کد بیمه‌ای در شهرداری تبریز مشغول به کار هستند که اقدامات شورای شهر تبریز و فراکسیون کارگری شورا در زمینه رسیدگی به مشکلات کارگری الگوی مناسبی برای شهر‌های دیگر کشور می‌باشد.

سخنگوی شورای شهر تبریز با اشاره به لزوم ساماندهی و تعیین تکلیف کارکنان شهرداری‌ها گفت: بهترین شیوه برای مدیریت نیروی انسانی به نحوی که حق و حقوق کارگران زحمت‌کش تامین شود مراجعه به قانون است که پتانسیل‌های قانونی ازجمله بازنشستگی پیش از موعد، و کار سخت و زیان آور بهترین نمونه از این روش‌ها به حساب می‌آیند.
 

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول