اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

اختصاص 10 درصد بودجه بیشتر به دانشگاه‌ها مشروط به تأیید سازمان برنامه و بودجه

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: سازمان برنامه و بودجه با توجه به ضوابطی بودجه‌ای که دارد، می‌تواند اگر لازم شد تخصیص دانشگاه‌ها را حداقل 10 درصد بیشتر از آن چیزی که در قانون بودجه در نظر گرفته شده است، اعمال کند.

اختصاص 10 درصد بودجه بیشتر به دانشگاه‌ها مشروط به تأیید سازمان برنامه و بودجه

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره افزایش بودجه دانشگاه‌ها در سال جاری، گفت: قاعدتاً عدد و رقم بودجه دانشگاه‌ها بعد از اینکه قانون بودجه تصویب می‌کند، مشخص می‌شود و در طول سال قابل تغییر نیست.  

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه با توجه به ضوابط بودجه‌ای که وجود دارد، می‌تواند اگر لازم شد تخصیص بودجه دانشگاه‌ها را حداقل ۱۰ درصد بیشتر از آن چیزی که در قانون بودجه در نظر گرفته شده اعمال کند و امیدواریم دانشگاه‌ها با مشکلی روبرو نشوند. 

غلامی افزود: اگر دانشگاه‌ها در این زمینه مشکل داشته باشند حتما رئیس سازمان برنامه و بودجه این عنایت را داشته و خواهد داشت  تا از ظرفیت قانونی برای رفع یا کم کردن این مشکل استفاده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول