اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اتمام احداث سالن ۶ هزارنفری بجنورد ۷۵ میلیارد تومان بودجه می‌خواهد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از تلاش برای اتمام احداث سالن ۶ هزارنفری بجنورد در دولت دوازدهم خبر داد و گفت: اتمام ساخت این سالن ۷۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

اتمام احداث سالن ۶ هزارنفری بجنورد ۷۵ میلیارد تومان بودجه می‌خواهد

کوروش بهادری در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به سفر اخیر معاون وزیر ورزش به خراسان شمالی اظهار کرد: ۳ پروژه ورزشی در خراسان شمالی بر عهده شرکت توسعه و ساخت اماکن ورزشی کشور است که پروژه استادیوم شیروان، استادیوم ۱۹ مهر و همچنین سالن ۶ هزارنفری بجنورد ازجمله این پروژه‌ها است.

وی احداث استادیوم شیروان را رو به اتمام دانست و گفت: قرارداد مرحله آخر پیمانکار برای ساخت جایگاه ویژه و برج نوری در حال انعقاد است و در صورت تأمین اعتبار ۳ میلیارد تومانی برای پیست دوومیدانی این استادیوم، تا پایان امسال مجموعه ورزشی شیروان افتتاح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از نیاز ۷۵ میلیارد تومان برای اتمام احداث سالن ۶ هزارنفری بجنورد نیز خبر داد و گفت: طی جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش، استاندار و رئیس شرکت ساخت و توسعه اماکن ورزشی کشور نحوه تخصیص این اعتبار مشخص خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا در دولت دوازدهم این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی درباره وضعیت استادیوم ۱۹ مهر بجنورد نیز گفت: این استادیوم به اداره کل ورزش و جوانان تحویل‌شده اما به دلیل مشکل کمبود نیروی انسانی در حفظ و نگهداری آن مشکل‌داریم و بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان برای رفع نواقص این استادیوم نیاز است.

بهادری با اشاره به تصویر اعتبار برای رفع نواقص استادیوم ۱۹ مهر در سفر رئیس جمهور به استان خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۱ میلیارد اعتبار سال ۹۸ و ۹۹ تاکنون بودجه‌ای تخصیص داده نشده است.

وی در انتها به کلنگ زنی و احداث خوابگاه ورزشی در مجموعه ۱۹ مهر بجنورد نیز اشاره کرد و گفت: در مرحله مشاور طرح ۸ میلیارد تومان اعتبار دریافت شده که این پروژه در ۴ طبقه ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول