اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تجمع ملی جنوب سوریه: تحریم سزار را شکست می‌دهیم

اهالی منطقه قنیطره و جولان سوریه با برپایی یک تجمع ملی ضد آمریکایی و صهیونیستی، جنوب سوریه را دروازه نبرد با رژیم اشغالگر صهیونیستی توصیف و تاکید کردند که ملت سوریه بر تحریم‌ سزار هم مانند تروریسم فائق خواهد آمد.

تجمع ملی جنوب سوریه: تحریم سزار را شکست می‌دهیم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، اهالی مناطق «قنیطره» و «جولان» در جنوب سوریه ضمن تاکید بر ادامه نبرد با دشمن صهیونیستی تا آزادی کامل جولان اشغالی و بازگشت عزتمندانه آن به خاک سوریه، اعتماد کامل خود را به ارتش سوریه در سرکوب پروژه صهیونیستی-آمریکایی و عمال تروریست آن اعلام کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)،  شرکت‌کنندگان در تجمع ملی که در میدان «التحریر» شهر قنیطره به مناسبت چهل و ششمین سال اهتزاز پرچم سوریه در آسمان این شهر برگزار شد، تاکید کردند که سوریه بر تحریم‌های آمریکایی موسوم به «سزار» که معیشت شهروندان سوری را هدف گرفته است، غلبه خواهد کرد، همان گونه که تروریسم را شکست داد.

شرکت‌کنندگان از نهادهای بین المللی و سازمان ملل خواستند به نقش خود در حفاظت از ملت‌ها در برابر همه اشکال استعمارگری عمل کرده و برای مخالفت با قانون سزار اقدام کنند که جنایتی در حق ملت سوریه و حلقه‌ای از سیاست فشار و ارعاب واشنگتن علیه ملت‌هایی است که در رکاب آن نیستند.

 

 

اهالی قنیطره و جولان تاکید کردند که سوریه همان گونه که بر تروریسم و حامیان آن پیروز شد، بر تحریم سزار هم پیروز خواهد شد و اراده حیات ملت سوریه بر اراده زور و قلدری آمریکا غالب است.

شرکت کنندگان در این تجمع، شهر قنیطره را دروازه آزادسازی سرزمین‌های اشغالی و پل بازگشت به جولان اشغالی توصیف کردند.

استاندار قنیطره و مسئولین نهادهای مدنی و اجتماعی این استان هم در این تجمع حضور داشتند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول