اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

برنامه شاهین بوشهر در صورت عدم بازگشت کریستیچوویچ چیست؟

مسئولان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر قصد دارند در صورت عدم بازگشت میشو کریستیچوویچ، کادرفنی تیم را تقویت کنند.

برنامه شاهین بوشهر در صورت عدم بازگشت کریستیچوویچ چیست؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میشو کریستیچوویچ سرمربی کروات تیم شاهین شهرداری بوشهر که به دلیل شیوع کرونا از ایران خارج شد، هنوز برنامه‌ای برای بازگشت به ایران ندارد و این مساله دغدغه‌های مسئولین این تیم بوشهری را در آستانه شروع مجدد بازی‌های لیگ برتر بیشتر کرده است.

میشو به دلیل ترس از سیرصعودی شیوع کرونا در ایران، فعلا قصد بازگشت ندارد به همین خاطر مسئولان شاهین قصد دارند بازی هفته بیست و دوم مقابل نفت مسجدسلیمان را با هدایت مهرداد کریمیان پشت سر بگذارند و پس از این بازی اگر باز هم برنامه بازگشت سرمربی کروات مشخص نبود، کادرفنی تیم را با جذب یک سرمربی تقویت کنند و هدایت تیم را در 8 بازی بعدی به او بسپارند.

توانایی و کارایی این مربی برای جمع آوری امتیاز در مسابقات باقی مانده لیگ اهمیت زیادی برای مسئولان باشگاه شاهین دارد و آن‌ها در برنامه دوم خودشان به دنبال یک مربی باتجربه هستند و به همین خاطر چند گزینه سرشناس داخلی را در رادار خودشان قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول