اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگاه قضایی در برخورد با فساد اغماض نکند/ مردم از قوه قضائیه قاطعیت می‌خواهند

امام جمعه موقت سمنان تأکید کرد: دستگاه قضایی در برخورد با فساد اغماض نکند؛ چراکه مردم از قوه قضائیه در مبارزه با مفسدان اقتصادی قاطعیت می‌خواهند.

دستگاه قضایی در برخورد با فساد اغماض نکند/ مردم از قوه قضائیه قاطعیت می‌خواهند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با رعایت موازین فاصله‌گذاری فیزیکی در مصلای نماز جمعه این شهر اقامه شد، از خدمات دستگاه قضایی و شخص رئیس قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی قدردانی کرد.

وی در عین حال با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی خواستار برخورد قاطعانه و به دور از تسامح و اغماض با مفسدان اقتصادی شده‌اند، تصریح کرد: اجرای عدالت و مقابله با فساد باید در رأس برنامه‌های تمام قوا باشد و در قوه قضائیه نیز محور کارها و وظیفه اصلی همین مسأله است.

امام جمعه موقت سمنان گفت: رهبری تصریح کردند که برخورد با فساد باید همراه با قاطعیت و دور از اغماض و تسامح باشد و از این‌رو، دستگاه قضایی باید در برخورد با مفسدان اقتصادی این امر را مدنظر قرار دهد.

مهدوی‌نژاد اضافه کرد: برخورد قاطعانه با کسانی که اقتصاد کشور را به بازی گرفته‌اند، نور امید را در دل مردم روشن می‌کند و خوشبختانه آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه هم همین رویه را پیگیری می‌کند و به همین خاطر، مردم حامی این اقدامات هستند.

وی تصریح کرد: دانه‌درشت‌های اقتصادی امروز باید بدانند که حاشیه امنی ندارند و مردم نیز خواستار برخورد جدی و قاطعانه با مخلان امنیت اقتصادی هستند.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: قوه قضاییه با قاطعیت برابر مفسدان اقتصادی بایستد و بداند که مردم از این اقدامات حمایت جدی می‌کنند.

مهدوی‌نژاد بیان کرد: همه باید از قضات شجاع و عادلی که منویات رهبری معظم را عملیاتی و عدالت قضایی را برقرار می‌سازند، حمایت کنند و ما نیز از این تلاش‌ها قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این روال ادامه یابد.

وی گفت: زالوصفت‌هایی که امروز با ترفندهای مختلف به اقتصاد ایران و مردم ضربه می‌زنند، باید مجازات شوند و نتیجه اعمال مفسدانه خود را ببینند؛ مردم امروز امیدوار شده‌اند و در حال بررسی اقدامات این بخش هستند.

انتهای پیام/74030/م/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول