اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تذکر امام جمعه کرمان به مسئولان/جلوی قیمت‌های افسار گسیخته گرفته شود

امام جمعه کرمان با تذکر در خصوص نظارت و کنترل قیمت‌ها به مسئولان گفت: بخش زیادی از گرانی‌ها در کشور به دلیل نداشتن برنامه و عدم توجه در داخل کشور است و در شرایط کنونی باید مسئولان به فکر معیشت مردم باشند و جلوی قیمت‌های افسار گسیخته گرفته شود.

تذکر امام جمعه کرمان به مسئولان/جلوی قیمت‌های افسار گسیخته گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با تأکید بر رعایت تقوای الهی و تبعیت از خداوند در تمام صحنه‌ها اظهار داشت: در نگاه قرآن کریم نعمت‌های الهی در بهشت شامل نعمت‌های مادی و معنوی است و در همین دنیا نیز اینگونه است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه غفلت‌ها در این دنیا ما را به سمتی پیش ‌می‌برد که فقط نعمت‌های مادی را می‌بینیم، عنوان کرد: در شرایط کنونی نعمت سلامتی را بیشتر درک  می‌کنیم و قدر آن را می‌دانیم چرا که با ورود ویروس کرونا به کشور کسانی که در اوج سلامتی بودند، احساس خطر کردند.

امام جمعه کرمان با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر اظهارکرد: کسانی را که در دستگاه قضایی کشور و استان کرمان و در ماموریت‌های سخت و متفاوت حضور پیدا کرده و عمر خود را وقف مردم می‌کنند، تکریم می‌کنیم.

علیدادی‌سلیمانی با تأکید بر اینکه هرچه جلوتر می‌رود حقوق بشر آمریکایی خود را بیشتر آشکار می‌کند و رسوایی این حقوق بشر تفکر پوشالی لیبرالیسم را به خوبی نشان داد، گفت: نگاه ظالمانه در توجه به حقوق بشر زمانی در کشورهای جهان سوم خود را نشان می‌داد اما امروز در قلب کشورهای مدعی امر تمدن خود را نشان می‌دهد و حقوق بشر آمریکایی را در اوج وحشی‌گری آن می‌بینید.

وی با تذکر در خصوص نظارت و کنترل قیمت‌ها به مسئولان بیان داشت: بخش قابل توجهی از گرانی‌ها در کشور به دلیل نداشتن برنامه و عدم توجه در داخل کشور است و در شرایط کنونی که خیلی‌ها به خاطر کرونا آسیب دیدند باید دولتمردان، مجلس و ... به فکر معیشت مردم باشند و جلوی قیمت‌های افسار گسیخته گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با توصیه به مردم در خصوص رعایت کامل دستورات بهداشتی اظهار کرد: کرونا درس‌های زیادی برای ما داشت و باید همه همکاری کنند تا کشور از این بلا عبور کند.

انتهای پیام/3388/ق/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول