اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برجام آیینه عبرتی روشن برای همه دستگاه‌‏ها و جریان‏‌های سیاسی است

امام جمعه قیدار با بیان اینکه برجام آیینه عبرتی روشن برای همه دستگاه‌‏ها و عناصر و جریان‏‌های سیاسی داخل نظام است، گفت: بالاترین خاصیت برجام درس‌‏آموزی و عبرت آموزی است و برجام باید جزو واحدهای کتاب درسی شود.

برجام آیینه عبرتی روشن برای همه دستگاه‌‏ها و جریان‏‌های سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قیدار، اعتیاد را ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی دانست و اظهار کرد: مواد مخدر و روان‌گردان‌ها امروزه به عنوان زلزله خاموش، جنگ بدون مرز و بزرگترین منکر عصر حاضر و یکی از ابزارهای تروریستی است و پیامدهای مخرب فراوانی دارد و ایران با 3 هزار و 800 شهید و ۱۲ هزار جانباز، پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در جهان است.

امام جمعه قیدار به هفته قوه قضائیه اشاره و تصریح کرد: هفتم تیرماه، سالروز شهادت شهید بهشتى و ۷۲ نفر از یاران مخلص امام و انقلاب، عاشوراى انقلاب نام گرفت.

وی با بیان اینکه شهید بهشتی عدالت و امنیت را پیش‌نیاز هرگونه توسعه، دوام و آرامش جامعه معرفی کرده است که انجام آن بر عهده قوه قضائیه است، افزود: در همین راستا رهبر انقلاب در 10 اردیبهشت 80 پیام هشت ماده‌ای برای مبارزه با فساد خطاب به سه قواى کشور صادر کردند.

وی به هفته حقوق بشر امریکایی از ششم تا دوازدهم تیرماه اشاره و تصریح کرد: ویژگی‌های حقوق بشر آمریکایی محروم کردن مستضعفان از حقوق اولیه خود است و حقوق بشر آمریکایی حقوق ظالمان و بلعیدن ضعفاست و مخالفان جنایات کاخ سفید در سراسر جهان تروریست و موافقان جنایات آمریکا مدافع حقوق بشر به حساب می‌آیند.

در واقع امروز پرچم حقوق بشر در دستان بزرگترین ناقض و دشمن حقوق بشر یعنی آمریکا قرار دارد

 

وی تاکید کرد: حقوق بشر آمریکایی یک دستاویزى است براى مقامات واشنگتن تا با استفاده از آن، بتوانند کشورهاى مخالف را به تبعیت از سیاست‏‌هاى خود وادار کرده و خواسته‏‌هاى خود را به این کشورها تحمیل کنند و در واقع امروز پرچم حقوق بشر در دستان بزرگترین ناقض و دشمن حقوق بشر یعنی آمریکا قرار دارد.

وی با بیان اینکه از تاریخ ۲۷مهرماه ۹۹ طبق برجام باید تحریم تسلیحاتی ایران شکسته شود، افزود: آمریکا با این که به خاطر خروج از برجام نمی‌‏تواند با استفاده از قطعنامه ۲۳۳۱ تحریم تسلیحاتی ایران را تمدید کند، اما با بهانه‏‌جویی‏‌های جدید و از مسیر آژانس و کشورهای اروپایی تلاش می‌کند اهداف شوم خود را پیش ببرد.

بالاترین خاصیت برجام درس‌‏آموزی و عبرت آموزی است و برجام باید جزو واحدهای کتاب درسی بشود

 

وی با بیان اینکه برجام آیینه عبرتی روشن برای همه دستگاه‌‏ها و عناصر و جریان‏‌های سیاسی داخل نظام است، ادامه داد: بالاترین خاصیت برجام درس‌‏آموزی و عبرت آموزی است و برجام باید جزو واحدهای کتاب درسی بشود به عنوان درس عبرت، چراغ راه آیندگان باشد تا نسل‏‌های بعدی بدانند و بفهمند که در هیچ شرایطی نباید به دشمن اعتماد کرد.

وی تاکید کرد: ملت عزیز تجربه چهار دهه حیات پربار انقلاب نشان داده است اگر بیدار باشیم، هیچ وقت خواب دشمن تعبیر نمى‌‏شود، به‏‌ویژه امروز که جمهورى اسلامى پاسخ باد را با توفان مى‏‌دهد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول