اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

اکران «تِنِت» باز به تعویق افتاد+جدول اکرانهای شاخص

تاریخ اکران فیلم «تِنِت» ساخته «کریستوفر نولان» دوباره به تاریخی دیگر موکول شد.

اکران «تِنِت» باز به تعویق افتاد+جدول اکرانهای شاخص

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، کمپانی برادران وارنر دوباره تاریخ انتشار فیلم «تِنِت» اثر کریستوفر نولان را برای دومین بار به تعویق انداخت. این در حالی است که سینماروها پس از یک دوره طولانی تعطیلی سینماها به دلیل بحران شیوع ویروس کرونا مشتاقانه منتظر اکران این فیلم هستند.

 

این فیلم سینمایی که هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون دلار دربر داشته، ابتدا قرار بود در ۱۷ جولای در سینماها اکران شود اما بعد به تاریخ ۳۱ جولای موکول شد. حالا در تغییری دوباره به ۱۲ آگوست تغییر یافته است.

وارنر گفت: ما متعهد هستیم وقتی سینماداران آماده هستند و مقامات بهداشت عمومی می گویند زمان آن فرا رسیده است، فیلم «تنت» را برای علاقمندان به روی پرده سینما بیاوریم.

 

سخنگوی کمپانی برادران وارنر گفت: در این برهه آنچه که ما نیاز داریم، انعطاف پذیری است و ما به عنوان یک اکران سنتی فیلم با آن برخورد نمی کنیم. برنامه ما این است تا در اواسط هفته فیلم را اکران کنیم تا مخاطبان بنابر برنامه ریزی زمانی خود به تماشای فیلم بنشینند ازینرو با بهره از یک استراتژی موفق و متفاوت انتشار فیلم، دوره اکران را بیشتر از حد معمول برنامه ریزی کرده ایم.

 

این استودیو همچنین اکران فیلم علمی تخیلی کریستوفر نولان با عنوان «تلقین»(Inception) را بخاطر دهمین سالگردش به ۳۱ جولای موکول کرده است.

 

آخرین تغییر تاریخ اکران فیلم «تنت» به زمانی برمی گردد که «اندرو کومو» فرماندار نیویورک اعلام کرد که بازگشایی سالن های سینمایی این شهر مشمول فاز ۴ بازگشایی اماکن نمی شود.

 

ازینرو فیلم «تِنِت» که با بودجه ای کلان ساخته شده نمی توانست بازار شهر «نیویورک» را که در کنار لس آنجلس از بزرگ ترین مارکت های سینماروهای آمریکا محسوب می شوند را از دست بدهد.

 

در ادامه فهرست اولین اکران های سینمایی چند استودیوی شاخص جهانی بعد از دوران تعطیلی های ناشی از بحران ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹، به صورت جدول آمده است:

«تِنِت» یا «انگاشته» (Tenet)، یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر علمی تخیلی اکشن دلهره‌آور به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی «کریستوفر نولان» است که در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، مایکل کین، کنت برانا و آرون تایلر-جانسون ستارگان فیلم هستند.

«تِنِت» در تاریخ ۱۲ اوت ۲۰۲۰ توسط برادران وارنر به صورت آی‌مکس، ۳۵ میلی‌متری و ۷۰ میلی‌متری اکران خواهد شد.

داستان فیلم «تِنِت» ازین قرار است که دو جاسوس بین‌المللی حرفه‌ای برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم، درگیر ماجرا و توطئه‌ای پیچیده می‌شوند از جمله یک فناوری بی‌مانند که امکان وارونگی زمان را به بشر داده ‌است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول