اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برخورد قاطع با اخلالگران بازار مرغ در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از برخورد قاطع با اخلال‌گران بازار مرغ خبر داد.

برخورد قاطع با اخلالگران بازار مرغ در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج مدیرکل تعزیرات حکومتی در ارتباط زنده تلویزیونی شبکه خبر دنا از برخورد قاطع با اخلالگران بازار مرغ خبر  داد و بیان کرد هر گونه امتناع مرغداران از عرضه مرغ به کشتارگاه به مثابه احتکار است و با افراد خاطی برخورد قانونی می شود.

براتعلی صالحی افزود: بر اساس ماده ۱۱ قانون تعزیرات حکومتی ، عدم عرضه، مشمول احتکار و اخلال در نظام اقتصادی کشور است و با برخورد قانونی تعزیرات حکومتی مواجه میشود  با توجه نیاز بازار،  ضرورت تزریق مرغ بر بازار محسوس است و نگهداری کالا به صورت عمده و امتناع از عرضه آن با ۷۰ درصد جریمه بر مبنای قیمت کالا خواهد شد.

وی از مرغداران خواست که مرغ را با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار اتحادیه و کشتارگاه قرار دهد و از افزایش قیمت به صورت خودسرانه امتناع کنند زیرا این کار تخلف است و مشمول برخورد قانونی خواهد شد.

صالحی تاکید کرد: ملاک قیمت مرغ اعلام رسمی از سوی ستاد تنظیم بازار کشور است و تعزیرات حکومتی با افزایش هر گونه افزایش خود سرانه برخورد قانونی انجام خواهد داد.

صالحی بیان داشت:با توجه به نشست دادستانی و تعزیرات حکومتی در جهت تنظیم بازار و جلوگیری از الحاق در حق مردم مقرر شد هر واحد متخلف در صورت تخلف بلافاصله تعطیل و بر سر درب مغازه پلاکارد نصب گردد البته این مجازات خارج از مجازات مقرر قانونی است.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول