اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بزک آمریکا توسط امپراطوری رسانه‌ای غرب/حقوق بشر آمریکایی اخلاق را قربانی منافع می‌کند

امام جمعه فارسان با بیان اینکه حقوق بشر آمریکایى نماد تمدن غرب است و مطالعه مبانى و ابعاد آن ما را به تفاوت‌‏هاى تمدن اسلامى با تمدن غربى آشنا می‌‏سازد، گفت: در این نگاه ارزش‏‌هاى اخلاقى به پاى منافع مشخص شده توسط ارزش‌های غربى قربانى می‌شود.

بزک آمریکا توسط امپراطوری رسانه‌ای غرب/حقوق بشر آمریکایی اخلاق را قربانی منافع می‌کند

حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه حقوق بشر آمریکایى نماد تمدن غرب و شکل روزآمد آن است و  مطالعه مبانى و ابعاد و عرصه‌های آن ما را با تفاوت‌‏ها و تعارض‏‌هاى تمدن اسلامى با تمدن غربى آشنا می‌‏سازد، گفت: در این نگاه هدف وسیله را توجیه می‌کند و ارزش‏‌هاى اخلاقى به پاى منافع مشخص شده توسط ارزش‌های غربى قربانى می‌شود.

امام جمعه فارسان ادامه داد: همه این‏‌ها بزک شده و به کمک امپراطورى رسانه‏‌اى غرب که خود مظهر ضدیت با حقوق بشر و نماد آپارتاید و تبعیض رسانه‌‏اى است به مردم جهان ارائه مى‌‏شود.

‏وی در ادامه با بیان این سؤال که آیا آمریکا نمى‏‌تواند به ایران حمله کند؟ افزود: پاسخ این است که آمریکا چهل سال است که مى‏‌خواهد به ایران حمله کند اما نمی‌تواند چرا که ایران امروز با تمام مشکلات داخلی دارای یک انسجام درونی، رهبری، عمق راهبردی در منطقه و نیروهای مسلح قوی است و کشور امریکا که خود را ابرقدرت جهانی می‌داند این روزها درگیر تظاهرات خیابانی حقوق‌بشری است.

ملک‌پور در ادامه با اشاره به قطعنامه ضدایرانی آژانس هسته‌ای، گفت: هم اروپا و هم دیگر کشورها می‏‌دانند آمریکا به‌خاطر خروج از برجام نمی‌تواند با استفاده از قطعنامه ۲۳۳۱ تحریم تسلیحاتی ایران را تمدید کند، به همین جهت می‏‌خواهد با بهانه‏‌جویی‌‏های جدید و از 2 مسیر آژانس و تروئیکای اروپایی اهداف شوم خود را پیش ببرد.

وی با بیان اینکه برجام آئینه عبرتی روشن برای همه دستگاه‌ها و عناصر و جریان‌های سیاسی داخل نظام است، توضیح داد: این حکایت ۷ ساله که به تدریج وارد 8 سال خود می‏‌شود، اکنون بیش از آن که خاصیت کاربردی برای اقتصاد ایران داشته باشد، خاصیت تقویت حافظه تاریخی، درس‌‏آموزی و عبرت‌انگیزی دارد.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول