اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

دولت آلمان بخشی از کمک مالی به لوفت هانزا را آزاد کرد

روزنامه اشپیگل خبر داد: دولت آلمان به محض اینکه سهام‌داران لوفت هانزا از طرح کمک به این شرکت حمایت کردند، بخشی از 9 میلیارد یورو کمک مالی را در دسترس آن قرار داد.

دولت آلمان بخشی از کمک مالی به لوفت هانزا را آزاد کرد

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه اشپیگل، دولت آلمان به محض اینکه سهام‌داران لوفت هانزا از طرح کمک به این شرکت حمایت کردند، بخشی از 9 میلیارد یورو (10.10 میلیارد دلار) کمک مالی را در دسترس آن قرار داد.

این روزنامه بدون اشاره به منبع منتشرکننده خبر، نوشت وزیر اقتصاد آلمان با وام 3 میلیارد یورویی بانک دولتی KfW موافقت کرده و لوفت هانزا می‌تواند فورا به آن دسترسی داشته باشد.

به نوشته این گزارش، سخنگوی لوفت هانزا گفت: وام KfW به زودی در دسترس خواهد بود.

به گزارش فارس، پیش از این  یک منبع آگاه خبر داده بود دولت آلمان و مدیریت شرکت لوفت هانزا که به علت شیوع کرونا به شدت خسارت دیده است، بر سر یک کمک دولتی به ارزش میلیاردها یورو به توافق رسیدند.

این شرکت هواپیمایی اعلام کرده بود، در حال مذاکرات پیشرفته در مورد قراردادی است دولت آلمان دو صندلی از هیئت نظارتش را در دست می‌گیرد، اما فقط در شرایط استثنایی حق رأی کامل خود را اعمال می‌کند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول