اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

ماجرای کرونای نخست وزیر انگلیس سریال می شود

ماجرای بحران کرونای «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس و بستری شدنش در بیمارستان سریال می شود.

ماجرای کرونای نخست وزیر انگلیس سریال می شود

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، «مایکل وینترباتم» سریالی با موضوع کرونای بوریس جانسون و بحران بیماری کووید ۱۹ در بریتانیا می سازد.

«مایکل وینترباتم» با مشارکت فرمنتل و ریچارد براون تهیه کنندگی این سریال را که روایت روزهای اوج بیماری کرونای بوریس جانسون و یک هفته ای را که نخست وزیر بریتانیا در بیمارستان بستری بوده، برعهده دارد.

«تیم شیپمن» سردبیر سیاسی «ساندی تایمز» به عنوان مشاور در ساخت این سریال همکاری می کند که داستان یکی از سهمگین ترین بحران های شخصی و ملی برای رهبر دولت بریتانیا از زمان جنگ جهانی دوم را روایت می کند.

در این سریال همچنین از ماجرای به قدرت رسیدن بوریس جانسون به نخست وزیری تا کشف اولین موارد بیماری کووید ۱۹ در بریتانیا و بستری شدن وی در بیمارستان تا بهبودی و نیز همزمانی آن با به دنیا آمدن پسری دیگر برای جانسون را به تصویر می کشد. در عین حال، تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا در انگلیس به طور پیوسته افزایش یافت و به دومین سرانه در جهان تبدیل شد. اخیرا میزان مرگ ناشی از بیماری کووید ۱۹ در بریتانیا به ۴۳ هزار و ۲۳۰ نفر رسیده است.

«جود» «جاده ای به گوانتانامو» «به سارایه وو خوش آمدید» «سرزمین عجایب» و «سفر» ازجمله آثار ساخته شده توسط «مایکل وینترباتم» هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول