اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

‫جزئیات تنش میان بازیکنان مس‌سونگون و گیتی‌پسند و دخالت پلیس

تنش میان بازیکنان مس‌سونگون و گیتی‌پسند با دخالت پلیس پایان یافت.

‫جزئیات تنش میان بازیکنان مس‌سونگون و گیتی‌پسند و دخالت پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تنش‌های لفظی مربیان و بازیکنان دو تیم فوتسال مسسونگون ورزقان و گیتی‌پسند اصفهان با حضور و مدیریت هوشمندانه پلیس پایان یافت.

فرهنگ نوروزی، فرمانده انتظامی شهرستان تبریز، گفت: بازی این دو تیم فوتسال در سالن ورزشی شهید پورشریفی تبریز با قهرمانی تیم مس‌سونگون به پایان رسید.

وی افزود: در این مسابقه که به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون تماشاگر برگزار می‌شد و به‌خاطر حساسیت بازی و تعیین تکلیف قهرمانی مسابقات از اول بازی مشاجره‌های لفظی بین مربیان و بازیکنان این دو تیم وجود داشت که با حضور به موقع و میانجیگری و مدیریت هوشمندانه پلیس مستقر در سالن موضوع بدون هیچ‌گونه اتفاق خاصی پایان یافت.

نوروزی گفت: جشن قهرمانی در سالن برگزار و هیچ‌گونه درگیری بین بازیکنان و یا پلیس اتفاق نیفتاد.

گزارش فارس حاکی است، این دیدار که در وقت‌های قانونی به تساوی 3 بر 3 انجامیده بود در ضربات پنالتی با برتری 6 بر 5 مس‌سونگون همراه شد تا با احتساب برد 4 بر 3 مس در اصفهان، این تیم سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر فوتسال را جشن بگیرد.

اما این بازی بسیار حاشیه‌دار بود، پس از پایان این بازی و در حالی که دو تیم به رختکن رفته بودند، اعضای تیم‌های مس و گیتی‌پسند با یکدیگر درگیر شده و کار به دخالت ماموران نیروی انتظامی کشید.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول