اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

تشدید تحریم تبلیغاتی فیس بوک توسط شرکت های تجاری

بی توجهی فیس بوک نسبت به حذف پست های سیاسی قانون شکنانه ترامپ و حامیانش موجب شده تا بسیاری از شرکت های تجاری انتشار تبلیغات بازرگانی در این شبکه اجتماعی را متوقف کنند.

تشدید تحریم تبلیغاتی فیس بوک توسط شرکت های تجاری

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، بعد از انتقادهای گسترده از فیس بوک، این شبکه اجتماعی هم تصمیم گرفت مانند توئیتر برای مطالب سیاسی حاوی محتوای دروغ پراکنانه و مروج خشونت از برچسب استفاده کند. اما تاخیر و دودلی فیس بوک در این زمینه باعث شد تا شرکت های تجاری نیز در واکنش انتشار تبلیغات خود را در فیس بوک به طور موقت متوقف کنند.

 

از جمله شرکت هایی که از توقف موقت انتشار تبلیغات خود در فیس بوک خبر داده اند، می توان به کوکاکولا، هرشی، هوندا و غیره اشاره کرد. پیش از این dove، لیپتون و وریزون هم از تصمیم مشابهی خبر داده بودند. این تحریم تبلیغاتی از سوی گروه های مدنی مخالف نژادپرستی و تبعیض و معترض به سیاست های ترامپ برنامه ریزی شده است.

در مجموع قرار است ۱۲۰ شرکت تجاری به این تحریم تبلیغاتی بر ضد فیس بوک بپیوندند. این شرکت ها با صدور بیانیه های جداگانه ای ضمن محکوم کردن نژادپرستی خواستار جدیت فیس بوک در برخورد با این پدیده شده اند. انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول