اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

عملیات احداث بلوار 36 متری شهر سنندج آغاز شد

شهردارسنندج گفت: عملیات احداث بلوار 36 متری برای اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیرهمسطح سنجرخان شهر سنندج آغاز شد.

عملیات احداث بلوار 36 متری شهر سنندج آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حشمت‌اله صیدی صبح امروز در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها اظهار کرد: اجرای پروژه اتصال تقاطع غیرهمسطح سنجرخان به بلوار ساحلی و بلوار کردستان یکی از طرح‌های اولویت دار شهرداری سنندج است.

شهردارسنندج افزود: عملیات احداث بلوار 36 متری برای اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیرهمسطح سنجرخان در سنندج آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: طول این بلوار یک هزار و 800 متر و عرض آن 36 متر شامل دو لاین سواره رو به عرض ۱۰.۵، رفیوژ به عرض 4 متر، پیاد‌ رو در طرفین به عرض 5.5 متر و یک میدان بیضی شکل به مساحت 9 هزار و 100 مترمربع است.

شهردار سنندج گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح سنجرخان از اواخر سال 96 در راستای توزیع بار ترافیکی و انتقال آن به بخش شرقی، جنوبی و جنوب شرقی شهر تکمیل و زیر بار ترافیک رفت.

وی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات این شهرداری در راستای کاهش و روانسازی ترافیک اتمام پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و همچنین احداث تقاطع غیرهمسطح توحید بود که اویل امسال زیر بار ترافیک رفت.

صیدی گفت: اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و در ادمه اتصال این دو بلوار به تقاطع غیرهمسطح سنجرخان موجب توزیع بار ترافیک سطح شهر به محورهای بلوار دکتر حسینی، ترمینال سنندج، آرامستان بهشت محمدی و همچنین محور سنندج – همدان خواهد شد.

وی عنوان کرد: اتصال بلوار ساحلی به تقاطع  غیرهمسطح سنجرخان رینگ جنوبی شهر سنندج را کامل نموده و این اتصال ارتباط بین شهرک های بهاران، زاگرس، ساحلی و ... را به سمت تقاطع سنجرخان و بلوار دکتر حسینی  رابرقرار خواهد کرد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول