اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تهران برای آیندگان هم قابل زندگی است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تلاش شده است تا با مصوبات مختلف و با آینده نگری تهران را برای آیندگان هم قابل زیست نگه داریم.

تهران برای آیندگان هم قابل زندگی است

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس زهرا صدر اعظم نوری عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امضای تفاهم میان مدیریت شهری و شرکت آب و فاضلاب گفت: در راستای شعارها و مطالباتی که شورای اسلامی شهر تهران داشت مقرر شد موضوع محیط زیست بیش از گذشته جدی گرفته شود.

وی ادامه داد: موضوع حفاظت از آب و فضای سبز را به طور جدی در شهر تهران دنبال کرده ایم و این تفاهم نامه یکی از بزرگترین اتفاقات خوب مدیریت پنجم است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: این تفاهم نامه برد برد برای شهرداری تهران و شرکت آبفا محسوب می شود که با همکاری و تفاهم فی ما بین توانستند به جمع بندی برسند.

 صدر اعظم نوری خاطرنشان کرد: برای به نتیجه رسیدن این تفاهم نامه زحمت زیادی کشیده شده است و امروز باید بگوییم که این موضوع یکی از افتخارات مدیریت شهری محسوب می شود.

در ادامه این مراسم ناهید خداکرمی دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما با جدیت دنبال این هستیم که شهر تهران را برای آیندگان هم قابل سکونت نگه داریم.

وی افزود: اینگونه نیست که نسبت به آینده تهران بی تفاوت باشیم و دیدن برنامه های زیربنایی نظیر همین ساخت تصفیه خانه های منطقه ای بخشی از این آینده نگری است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تهران با مسایل و مشکلات متعددی روبروست که یکی از آنها حوادث و بلایای طبیعی است و اگر آینده نگری لازم را نداشته باشیم دچار مشکلات و عوارض بسیار بدی می شویم.

آرش حسینی میلانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران هم در این مراسم گفت: اجرای چنین برنامه های به توسعه پایدار شهر تهران کمک خواهد کرد.

وی افزود ما امروز بیش از سه برابر استاندارد آب استفاده می کنیم و این در حالی است که تهران فقط ظرفیت ۳ میلیون نفر را داشته است و این برداشت مضاعف ما را دچار مشکل می کند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: تا سال ۱۴۱۱ باید کل ابیاری فضای سبز شهر تهران با پساب صورت گیرد و چنین تفاهم نامه های ما را به این سمت می برد.

میلانی به افزایش کیفیت آب منطقه یازده شهر تهران هم اشاره کرد و گفت: در کنار اینها باید به موضوع افزایش کیفیت آبهای سطحی هم توجه کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول