اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران: مسئولان به وعده‌های خود عمل کنند

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران طی نامه‌ای از سران قوا خواست تا به وعده‌های خود برای حل مشکلات مردم عمل کنند.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران: مسئولان به وعده‌های خود عمل کنند

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران طی نامه‌ای از سران قوا خواست تا به وعده‌های خود برای حل مشکلات مردم عمل کنند.

متن این نامه به شرح زیر است:

تنها چند ماه از شروع گام دوم انقلاب گذشته است و ما باید هرروز به تمدن نوین اسلامی، 
این وعده الهی که خداوند می فرماید: وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الْأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ نزدیک  شویم.

ما دانشجویان دانشگاه تهران وظیفه خود می دانیم که هرجا در جهت آرمان های انقلاب عمل می‌شود، از آن حمایت کنیم و هر جا بر خلاف این آرمان ها حرکتی انجام می شود، هشدار دهیم و از مسئولین حرکت صحیح و انقلابی را مطالبه کنیم. روزی قوه قضائیه قول شفافیت و برخورد با مفسدین را داد و بعد از اندک زمانی به آن جامه عمل پوشاند.

ما دانشجویان ضمن حمایت از این اقدامات، خواستار ادامه این روند رو به جلو در قوه قضائیه هستیم و برای بانیان این حرکت به ویژه ریاست محترم قوه قضاییه آرزوی توفیق روزافزون داریم.

همچنین از قوای مقننه و مجریه خواستاریم که به گفته های خود هرچه زودتر جامه عمل پوشانده و نتایج عملکرد خود را به طور شفاف به گوش مردم برسانند.

امروز نگاه هزاران شهید و امت اسلام  به عملکرد تک تک شما مسئولین دوخته شده است؛ از شما خواستاریم تا که بیش از گذشته به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه نموده ودر پی تحقق آن بکوشید.

و نیز از قوه مقننه که با شعارهای انقلابی روی کار آمد، خواستار عملی سازی وعده های قبل از انتخابات خود از جمله شفافیت و کمک برای حل مشکلات اقتصادی و توجه به محرومان هستیم و تأکید می کنیم که نمایندگان محترم به جای تکرار وعده های مکرر در رسانه ها و فضای مجازی، باید در عمل کارآمدی خود را به مردم نشان دهند که امام جعفر صادق(علیه السلام) می فرمایند: کونوا دعاه الناس بغیر السنتکم.

و نیز از قوه مجریه می خواهیم در این یک سال باقی مانده حداقل به قسمتی از وعده های خود عمل کند و زخم های معیشتی مردم را-که نتیجه دل بستن به خارج و غفلت از داخل است- التیام بخشد و از کاغذ پاره ای  به نام برجام دست بردارد و با تکرار نام آن، بر زخم های دل سوختگان انقلاب، نمک نپاشد.

وهمچنین ما دانشجویان مخالفت خود را با هر نوع مذاکره با آمریکا را اعلام داشته وخواهان توجه هر چه بیشتر به داخل در جهت تحقق شعار جهش تولید هستیم. 

در نهایت ما دانشجویان دانشگاه تهران خطاب به سران سه قوه اعلام می داریم که تک تک کار های آنان را زیر نظر داشته و حامی اقدامات انقلابی آنان خواهیم بود و به توفیق الهی پرچم آرمانخواهی و مطالبه گری را زمین نخواهیم گذاشت.
وَآخِرُ دَعْوَاناْ أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول