اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

وضع شکننده استان سمنان در همه‌گیری ویروس کرونا

مدیرکل دفتر نوسازی، برنامه‌ریزی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: وضعیت‌های رنگی برای شهرستان‌ها در خصوص شیوع بیماری در استان سمنان شکننده خواهد بود.

وضع شکننده استان سمنان در همه‌گیری ویروس کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین صبح امروز در چهاردهمین جلسه کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار کرد: اقدامات و فعالیت‌های بسیار خوب و ارزنده‌ای در این کمیته در خصوص ارزیابی و بازرسی از اجرای پروتکل‌های بهداشتی در سطح جامعه صورت گرفت که جای قدردانی دارد.

وی بیان کرد: کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد استانی مقابله با کرونا و اقدامات انجام‌شده از سوی این کمیته بسیار حائز اهمیت است که باید با تلاش و اقدامات بیشتر، از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنیم.

مدیرکل دفتر نوسازی، برنامه‌ریزی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: وضعیت‌های رنگی برای شهرستان‌ها در خصوص شیوع بیماری در استان سمنان شکننده خواهد بود و همواره باید در حالت آماده‌باش کامل و هوشیار بوده و مسائل را به‌صورت مستمر رصد و پیگیری کرد.

سعدالدین افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها باید شخصاً، موارد و مسائل مرتبط با دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی را مدیریت کنند.

وی تصریح کرد: استان سمنان خوشبختانه امروز از لحاظ تأمین ماسک و مواد ضدعفونی و بهداشتی در وضع خوبی قرار دارد و کمبودی نداریم.

مدیرکل دفتر نوسازی، برنامه‌ریزی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: علی‌رغم فرهنگ‌سازی که بین مردم در خصوص استفاده از لوازم بهداشتی صورت گرفته است، باید نظارت بر توزیع این اقلام بهداشتی همواره در دستور کار باشد.

سعدالدین اضافه کرد: آموزش استفاده از ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی و رفت‌وآمد و حضور در جامعه برای آحاد مردم در دستور کار قرار گیرد؛ چرا ه ارائه آموزش در این حوزه و فرهنگ‌سازی، تسهیل سازی در امر نظارت را فراهم خواهد ساخت.

وی تصریح کرد: امروز بزرگ‌ترین معروف در جامعه، رعایت مسائل بهداشتی در راستای حفظ سلامت خود و مردم است که می‌توان برای تحقق این مهم از ظرفیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و شهرستان‌ها بهره گرفت.

مدیرکل دفتر نوسازی، برنامه‌ریزی و تحول اداری استانداری سمنان ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای اداری استان و تأکید استاندار سمنان، استفاده از ماسک برای دستگاه‌های خدمات رسان و اداراتی که به‌صورت مستقیم با مردم و ارباب‌رجوع ارتباط دارند، الزامی است.

سعدالدین بیان کرد: مردم همواره نسبت به رعایت موارد و مسائل بهداشتی در جامعه حساس بوده‌اند، امروز عدم استفاده از ماسک در جمع عمومی، یکی ناهنجاری به‌حساب می‌آید و ارائه آموزش‌های لازم برای آحاد مردم در برخورد و مواجه با این ناهنجاری امری ضروری است.

انتهای پیام/74004/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول