اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۲۱۳ کلاس درس به کلاس‌های خراسان‌جنوبی اضافه می‌شود

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: در مهرماه سال جاری 213 کلاس درس با اعتبار 70 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

۲۱۳ کلاس درس به کلاس‌های خراسان‌جنوبی اضافه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی واقعی صبح امروز در نشست شورای معاونین اداره آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی اظهار داشت: در مهرماه سال جاری 213 کلاس درس با اعتبار 70 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که نزدیک 6 هزار و 400 دانش‌آموز دختر و پسر استان در دوره‌های مختلف تحصیلی از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

وی افزود: از این تعداد 70 کلاس درس در مرکز استان به بهره‌برداری می رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با اشاره به برخورداری دانش‌آموزان شهرستان‌های قاینات، درمیان، نهبندان، سربیشه، فردوس، بشرویه، زیرکوه، سرایان، طبس و دستگردان از این کلاس‌ها، عنوان کرد: در حال حاظر 153 پروژه آموزشی و پرورشی در سه بخش ملی، استانی و خیرساز با 460 کلاس درس و 70 هزار متر مربع زیربنا و 90 میلیارد تومان اعتبار، دردست احداث است.

واقعی با اشاره به مشارکت خیرین نیکوکار در احداث 135 پروژه آموزشی و پرورشی، خاطرنشان کرد: 18 پروژه نیز در دو بخش استانی و ملی در دست احداث می‌باشد که تکمیل پروژه‌ها در سه بخش نیازمند 143 میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: از مجموع 153 طرح آموزشی و پرورشی خراسان‌جنوبی 108 پروژه فعال و 45 پروژه نیز غیرفعال است.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول