اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ارائه ویزیت رایگان در مصلای نماز جمعه شهر ساری

مدیرکل زندان‌های مازندران گفت: این اداره در مازندران، در ششمین روز هفته قوه قضاییه همگام با دیگر دستگاه‌های قضایی استان به منظور ارائه خدمت جهادی به آحاد مردم در مصلای نماز جمعه شهرستان ساری مستقر شد.

ارائه ویزیت رایگان در مصلای نماز جمعه شهر ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی استادی مدیرکل زندان‌های استان مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه و دهه کرامت میز خدمت اداره کل زندان‌ها به همراه دیگر دستگاه‌های قضایی به ویژه دادگستری کل استان مازندران در مصلای نمازجمعه شهرستان ساری استقرار یافت.

 

وی افزود: این اقدام جهادی با حضور مدیرکل زندان‌های استان مازندران و به منظور پاسداشت این ایام و ارائه خدمت مناسب به تمام مردم جامعه برنامه‌ریزی، که مورد استقبال مردم واقع شد.

استادی خاطرنشان کرد: اداره کل زندان‌های مازندران علاوه بر استقرار میز خدمت در مصلی نمازجمعه ساری، یک تیم پزشکی را نیز به منظور ارائه ویزیت رایگان به مردم در این مکان مستقر کرد.

مدیرکل زندان‌های مازندران بیان کرد: این اداره در استان مازندران، در ششمین روز هفته قوه قضاییه همگام با دیگر دستگاه‌های قضایی استان به منظور ارائه خدمت جهادی به آحاد مردم در مصلای نماز جمعه شهرستان ساری مستقر شد.

وی یادآور شد: تیم پزشکی مستقر در مصلی با مدیریت  دکتر نصیر طالبی  سرپرست اداره بهداشت درمان زندان‌های مازندران علاوه بر ارائه ویزیت رایگان، در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و غربالگری مراجعه کنندگان و نمازگزاران نیز خدمات شایسته‌ای ارائه کرد.

استادی اضافه کرد: رئیس کل دادگستری استان مازندران در بازدید اولیه از مصلی، استقرار تیم پزشکی زندان‌های مازندران در مصلی را کاری پسندیده و مهم برشمرد و از اقدام اداره کل زندان‌های مازندران در امر پیشگیری از ویروس کرونا و خدمات پزشکی به مردم قدردانی کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول