اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی هیأت برگزار می‌شود

جامعه ایمانی مشعر، دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی هیأت را با مشارکت رادیو معارف و شبکه افق برگزار می‌کند، در این راستا فراخوان ارسال آثار اعلام و علاقه‌مندان تا ۳۱ تیرماه فرصت دارند، آثار خود را ارسال کنند.

دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی هیأت برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، جامعه ایمانی مشعر دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی هیأت را با مشارکت رادیو معارف و شبکه افق برگزار می‌کند و به این منظور فراخوان ارسال آثار اعلام شد و علاقه‌مندان تا ۳۱ تیرماه فرصت دارند، آثار خود را به نشانی www.heyat.tv ارسال کنند.

براساس این گزارش، نخستین دوره فراخوان تولیدات صوتی و تصویری هیأت با هدف گردآوری آثار، سطح‌بندی و تهیه بانک اطلاعات هنرمندان برگزار شد و این دومین دوره این جشنواره با هدف ارتقای تولیدات و برنامه سازی‌های هیأت‌های عاشورایی در رسانه ملی، ارائه الگوی مناسب، به روز و منطبق با نیازها و ارزش‌های دینی در جهت بازنمایی هیأت تراز انقلاب اسلامی است.

این جشنواره در دو بخش تلویزیونی شامل اطلاع رسانی هیأت در قالب تیزر تلویزیونی، هیأت خانوادگی در قالب نماهنگ و گزارش فعالیت‌ها و اقدامات هیأت در قالب مستند با اولویت موضوع کرونا و در بخش رادیویی عامل اطلاع رسانی هیأت در قالب آنونس رادیویی، هیأت و خانواده در قالب پادکست و خدمات اجتماعی هیأت در قالب گزارش کوتاه رادیویی با اولویت موضوع کرونا برگزار خواهد شد.

تمامی آثار ارسال شده جشنواره پس از پالایش، تنظیم و دسته‌بندی توسط هیأت کارشناسی بررسی شده و تعداد ۲۰ اثر در هر بخش برای ورود به بخش رقابتی انتخاب خواهند شد و در نهایت رتبه‌بندی براساس امتیاز کسب شده، معیارهای داوری خواهد بود و برگزیدگان این جشنواره در بخش تلویزیونی و رادیویی، هدایایی دریافت خواهند کرد.

داوران بخش رقابتی آثار تلویزیونی داوود مرادیان، مهدی مطهر و محسن برمهانی و در بخش رادیویی نیز حامد حجتی، روح‌الله مثنوی و حسین عباسی‌فرد آثار را داوری خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می‌توانند به سایت www.heyat.tv مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول