اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

آغاز جشن‌های زیر سایه خورشید با ورود خدام رضوی به بوشهر

دبیر ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر گفت: با ورود کاروان زیر سایه خورشید به استان بوشهر جشن‌های دهه کرامت با حضور خدام رضوی برگزار می‌شود.

آغاز جشن‌های زیر سایه خورشید با ورود خدام رضوی به بوشهر

اکبر قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر از ورود کاروان خدام رضوی به استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این کاروان شب گذشته از طریق فرودگاه بین المللی بوشهر وارد استان شد و در منطقه از شهرستان‌های استان بوشهر برنامه های خود را اجرا خواهد کرد.

دبیر ستاد جشن های زیر سایه خورشید استان بوشهر با بیان اینکه امسال 250 برنامه در دهه کرامت در استان بوشهر برنامه ریزی شده است گفت: طبق مصوبه ستاد کرونای استان رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در اجرای برنامه‌ها الزامی است که برای این منظور تیم‌های ویژه‌ای عملیات ضدعفونی و گندزدایی را به صورت مستمر این کار را انجام می‌دهند.

 قائدی با بیان اینکه دو تیم خدام انیس الشموس و شمس الشموس به دو شهرستان دشتی و تنگستان سفر خواهند کرد گفت:  برنامه‌ها به گونه‌ای پیش بینی شده است که فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود و با کمترین تماس مردم با هم برگذار شود.

دبیر ستاد زیر سایه خورشید استان بوشهر با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده در دهه کرامت گفت: جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر، دیدار با جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، تجلیل از نو عروس و دامادهایی که در دهه کرامت مزدوج شدند ​و بدلیل شرایط بیماری کرونا نتوانسته‌اند جشن بگیرند، دیدار با خانواده معظم شهدای ناوچه کنارک، سرکشی به خانواده مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و تجلیل از پدر و مادرهای متولد دهه‌های ۶۰ و ۷۰ که سه فرزند و بیشتر دارند از جمله برنامه‌ها است.

وی تجلیل از غسال‌ها، قبرکن‌ها و پاکبانان‌های شهرداری را از دیگر برنامه ها دانست و افزود: تجلیل از پزشکان، پرستاران، کادر سلامت و کارکنان مراکزی که در این چندماه اخیر زحمات بسیاری در مقابله با ویروس کرونا کشیده‌اند و نیز کارآفرینان از دیگر برنامه های دهه کرامت است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول