اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ساخت و نصب المان خلبان شهید «ذبیحی» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مازندران ز ساخت و نصب المان  و تندیس خلبان شهید پرویز ذبیحی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران خبر داد.

ساخت و نصب المان خلبان شهید «ذبیحی» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ساخت المان خلبان شهید "پرویز ذبیحی" خبر داد و اظهار داشت: المان "فانتوم اف ۵" این شهید بزرگوار در شهرستان جویبار نصب خواهد شد.

وی افزود: مقدمات زیرساختی نصب این المان در مسیر کیاکلا به بابل آماده شده است و بزودی رونمایی خواهد شد.

ملکی با بیان اینکه خلبان شهید پرویز ذبیحی از خلبانان شاخص و بنام استان و کشور است، گفت: پرواز فانتوم خلبانان شهید خلعتبری و ذبیحی مطرح است و شهید ذبیحی مظلوم واقع شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه خانواده‌های شهدا باید سخنگوی شهید باشند و به معرفی آن‌ها بپردازند، افزود: خانواده این شهید پیگیر ساخت المان بودند و با همکاری مسؤول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جویبار و مسؤولان شهرستان این امر مهم تحقق پیدا کرد.

وی از ساخت و نصب المان خلبان شهید در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران خبر داد و گفت: همچنین ساخت تندیس این شهید بزرگوار و نصب آن در این مرکز یکی از برنامه‌های شاخص چهلمین سالگرد دفاع مقدس محسوب می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول