اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

افضل: بزرگ نمایی سرمربی گیتی پسند باعث درگیری شد/به بی‌غم گفتم معرفت هم چیز خوبی است

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: حمید بی غم سرمربی گیتی پسند برای توجیه شکست در بازی فینال بازیکنان را تحریک کرد و باعث این جنجال شد.

افضل: بزرگ نمایی سرمربی گیتی پسند باعث درگیری شد/به بی‌غم گفتم معرفت هم چیز خوبی است

 علی افضل در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد فینال روز گذشته که بین تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند برگزار شد، اظهار داشت : هر دو باشگاه از بزرگترین و برترین باشگاه‌های آسیا و ایران هستند. خیلی خوشحالم که توانستیم تیم پرمهره و قدرتمند گیتی پسند را شکست دهیم و قهرمان لیگ شویم. جواب زحمات و حمایت‌های مردم خوب آذربایجان و باشگاه مس را دادیم. همه اعضای تیم زحمت کشیدند و جا دارد از بازیکنانم تشکر ویژه داشته باشم. در این جا همچنین از آقایان وحیدی و جنتی که زحمات زیادی برای فوتسال اصفهان می‌کشند، تشکر می کنم.

سرمربی مس سونگون درباره حواشی پایان بازی گفت: موضوع خاصی نبود. حمید بی غم سرمربی گیتی‌پسند ۱۰ سال شاگردم بوده، او در جریان بازی توهین‌های زیادی به من و بازیکنانم کرد. در پایان بازی در حال رفتن به رختکن بودم بدون هیچ عکس العملی به بی غم گفتم بد نیست که آدم کمی معرفت داشته باشد.

وی افزود: بعد از این صحبت هر دو به رختکن رفتیم اما  بعد از رفتن بی‌‌غم به رختکن به تحریک بازیکنان  پرداخت و گفته بود که من به باشگاه گیتی‌پسند و بازیکنان و مردم اصفهان توهین کردم. اصلا چنین چیزی نبوده و وی برای توجیه شکست خودش این موضاعات را عنوان کرد. بعد از صحبت‌های بی‌غم، بازیکنان به بیرون رختکن آمدند و این درگیری‌ها به وجود آمد.

افضل همچنین در مورد قضاوت داوران در بازی فینال گفت: مطمئن باشید اگر داوری در بازی امروز قضاوت بهتری انجام می‌داد، با اختلاف بیشتری می‌توانستیم پیروز میدان باشیم و کار به ضربات پنالتی کشیده نمی‌شد.

انتها پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول