اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تصادفات رانندگی جان 2 راننده را در زنجان گرفت

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان از وقوع پنج فقره تصادف جرحی و فوتی در محورهای استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: این تصادفات دو فوتی و پنج مصدوم داشته است.

تصادفات رانندگی جان 2 راننده را در زنجان گرفت

محمدعلی عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از وقوع چند فقره تصادف در محورهای استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: این تصادفات دو فوتی و پنج مصدوم داشته است.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان از وقوع تصادف منجر به مرگ در کیلومتر دوم محور سلطانیه- خدابنده در ساعت 8:15 دقیقه امروز خبر داد و افزود: این تصادف خروج از محور و واژگونی یک دستگاه وانت نیسان گزارش شده، که منجر به فوت راننده خودرو شده است.

وی دلیل خروج خودروی وانت نیسان را خواب آلودگی راننده اعلام کرد و گفت: مورد موصوف با تلاش عوامل راهداری شهرستان سلطانیه و ارگان‌های امدادی پاکسازی شده است.

عظیمی با اشاره به وقوع تصادف در کیلومتر 52 محور زنجان-تبریز در شب گذشته تصریح کرد: در این تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با گاردریل برخورد کرده است.
وی با بیان اینکه راکب موتورسیکلت در برخورد با گاردریل جان خود را از دست داده است، افزود: علت وقوع این تصادف در دست بررسی است.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به وقوع سه فقره تصادف جرحی در محورهای استان طی 24 ساعت گذشته گفت: این تصادفات پنج مصدوم بر جا گذاشته است.
انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول