اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

امتحانات پایان ترم دانشگاه تهران آغاز شد/ امکان تکرار تقویم آموزشی وجود دارد

معاون آموزشی دانشگاه تهران از آغاز امتحانات پایان ترم این دانشگاه خبر داد و گفت: اگر استادی به فرصت بیشتری برای اخذ امتحان از همه دانشجویان خود نیاز داشته باشد می تواند تقویم آموزشی را تکرار کند تا به تدریج از همه امتحان بگیرد.

امتحانات پایان ترم دانشگاه تهران آغاز شد/ امکان تکرار تقویم آموزشی وجود دارد

سید حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس از آغاز امتحانات پایان ترم جاری در این دانشگاه به صورت حضوری و غیرحضوری خبر داد.

وی گفت: طبق تقویم اصلاح شده آموزشی نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه تهران، امتحانات دانشجویان این دانشگاه در دو هفته در تیرماه ۹۹ برگزار می شود و امتحانات از هفته اول تیرماه آغاز شده و در اواخر تیرماه به پایان می رسد.

*امکان تکرار تقویم آموزشی برای اساتید وجود دارد

معاون آموزشی دانشگاه تهران یادآور شد: همچنین با توجه به اینکه برخی آزمون ها به صورت غیرحضوری برگزار می شود، پیش بینی هایی شده مبنی بر اینکه ممکن است برخی اساتید به فرصت بیشتری برای اخذ امتحان از همه دانشجویان خود نیاز داشته باشند.

وی ادامه داد: از این رو دیده شد که اگر امتحانی در موعد مقرر خود به اتمام نرسید یا برگزار نشد، استاد بتواند تقویم آموزشی خود را تکرار کند تا به تدریج از همه دانشجویان خود امتحان بگیرد و این موضوع ایرادی ندارد.

حسینی تاکید کرد: در این باره به اساتید تاکید شده که حداکثر تا همان پایان تیرماه امتحانات خود را بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول