اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

هفته افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای بازخوانی جنایات آمریکا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مغتنمی برای مرور بخشی از جنایات بی‌شمار آمریکا در حق بشریت است.

هفته افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای بازخوانی جنایات آمریکا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری موسی انصاری در جلسه نهایی ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی استان گفت: برنامه‌های متعددی در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، در استان برگزار می‌شود.

وی کشتار، نژادپرستی، استثمار جهانی منفورترین دولت ناقض حقوق بشر را نمونه بارزی از تضییع حقوق ملت‌ها برشمرد و ادامه داد: بازخوانی جنایات استکبار در حق مردم مظلوم ایران و بشریت سبب افشای چهره‌ آمریکای واقعی و تقویت روحیة ظلم‌ستیزی و دفاع از حقوق واقعی مظلومان و عمق بخشیدن به درک و شناخت مردم در زمینه اقدامات و سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بازخوانی جنایت جنگی، فساد، کشتار زنان و کودکان و افشای اقدامات ضدحقوق بشری آمریکا در ایران را از دیگر اهداف برگزاری مراسم در این هفته عنوان کرد و افزود: بررسی سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی، شناسایی و معرفی مجاری و بسترهای نفوذ دشمنان و تبیین ابعاد اقتدار نظام اسلامی در مواجهه با تهدیدات از رویکردهای محتوایی برنامه‌های این هفته در سراسر کشور است.

انصاری با اشاره به سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی(ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و شهید دیارمان شهید رحمان استکی بیان کرد: در همین راستا شنبه هفتم تیرماه مراسم محدودی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های مربوط ستاد کرونا با عنوان «آمریکا، مظهر کشتار، نژادپرستی، استثمار جهانی منفورترین دولت ناقض حقوق بشر» همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهرکرد  و شهرستان‌هایی که امکان برگزاری مراسم دارند، برنامه‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد:  برگزاری مسابقه‌ تشریحی «حقوق بشر آمریکایی یعنی...» ویژه مردم استان چهارمحال و بختیاری نیز از دیگر برنامه‌های این ستاد است.

انتهای پیام/68031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول