اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سومین نشست سالانه خبرنگاران خبرگزاری فارس استان تهران/ معرفی سردبیر و دبیران جدید استان تهران

نشست سالانه خبرنگاران خبرگزاری فارس در استان تهران با حضور معاون خبر و سردبیر استان های خبرگزاری فارس برگزار شد.

سومین نشست سالانه خبرنگاران خبرگزاری فارس استان تهران/ معرفی سردبیر و دبیران جدید استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سومین نشست سالانه خبرنگاران خبرگزاری فارس در استان تهران روز گذشته با حضور معاون خبر و سردبیر استان‌ها و خبرنگاران شهرستان‌های استان تهران در محل سالن جلسات این خبرگزاری برگزار شد.

در این نشست یک روزه که به منظور گپ و گفت خبرنگاران با مدیران  خبرگزاری و همچنین تبادل نظر و هم اندیشی در حوزه سوژه یابی و تغییر مأموریت برگزار شد، کارگاه تنظیم خبر نیز تشکیل و تحول حوزه فضای مجازی با رویکرد جدید مطرح شد. 

معرفی سردبیر و دبیران جدید استان تهران

در پایان این مراسم ضمن تجلیل و قدردانی از زحمات خبرنگاران شهرستان‌های استان تهران و انتخاب ۵ خبرنگار برگزیده سال ۹۸، سردبیر و دبیران جدید استان تهران تودیع و معارفه شدند.

در این جلسه محمد حسینی دبیر سابق فرهنگی خبرگزاری فارس استان تهران به عنوان سردبیر جدید این استان معرفی شد. وی از روزهای پایانی سال ۹۸ در این مسؤولیت مشغول فعالیت است. 

حسینی سابقه فعالیت در مجموعه روزنامه‌های همشهری و روابط عمومی فرمانداری ری را در کارنامه دارد.

همچنین در این نشست از زحمات یکساله علی یعقوبی اعظم سردبیر سابق استان تهران با اهدای لوح و هدایایی تقدیر و تشکر شد. وی در حال حاضر در بخش صوت و تصویر خبرگزاری فارس به فعالیت حرفه‌ای خود ادامه می‌دهد.

در ادامه حمیدرضا روئین احمدی از فعالان فضای مجازی استان تهران به عنوان دبیر جدید فضای مجازی استان تهران منصوب شد. 

همچنین سید مهدی حسینی به عنوان دبیر سیاسی و محسن آقایی دبیر جدید صوت و تصویر استان تهران معارفه شدند و احکام خود را دریافت کردند و از زحمات محمد باقری و مرتضی شاهسوران به ترتیب مسؤولان سابق فضای مجازی و صوت‌وتصویر استان تهران قدردانی و در ادامه مسیر برای آن‌ها آرزوی موفقیت و توفیق شد.

پیگیری مشکلات مردم اولویت اول خبرنگاران باشد

محمد رحمانی مدیر استان تهران در ابتدای این مراسم با عرض خیرمقدم و اشاره‌ای به عملکرد و اتفاقات مهم یک‌سال اخیر با بیان اینکه نشست سالانه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیر چند ماهه برگزار شد، اظهار کرد: ویروس کرونا تمام ابعاد کشور از جمله حوزه خبر را تحت تأثیر قرار داد لذا در نحوه خبررسانی تغییراتی ایجاد شد. 

وی در ادامه با تأکید بر مخابره بی‌طرفانه اخبار، ادامه داد: اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات مردم از مسؤولان مهم‌ترین رسالت خبری است و لذا مسؤولانی که در صدد رفع مشکلات مردم هستند باید اقدامات‌شان منعکس شود. 

مدیر خبرگزاری فارس استان تهران با اشاره به اهمیت و گستردگی شبکه‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: خبرنگاران در خط مقدم اطلاع رسانی هستند که باید ضمن دقت در انتشار اخبار، براساس مستندات و مدارک اخبار و گزارش تهیه کنند.

در بخش دیگری از این نشست خبرنگاران مشکلات صنفی و حوزه خبری خود را بیان و پیشنهادات مدنظر را ارائه کردند و در رابطه با مسائل مطرح شده و راهکارها بحث و تبادل نظر شد.

کارگاه تنظیم خبر و بحث فضای مجازی از دیگر برنامه‌های سومین نشست سالانه خبرنگاران خبرگزاری فارس استان تهران بود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/گ۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول