اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بیش از 90 درصد ابلاغ‌های قضایی لامرد الکترونیکی است

رئیس دادگستری لامرد گفت: در سال گذشته 92 درصد از ابلاغ‌های دستگاه قضایی شهرستان لامرد الکترونیکی بوده است.

بیش از 90  درصد ابلاغ‌های قضایی لامرد الکترونیکی است

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام محمدامین غفاری بعدازظهر امروز ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه به ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه قضایی شهرستان لامرد در یک سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: در یک سال گذشته، ۴۰ هزار تردد به تفکیک روزانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر در دادگستری لامرد ثبت شده است.

وی افزود: با راه‌اندازی ۲ دفتر خدمات قضایی در شهر لامرد، پرونده‌های قضایی مردم الکترونیکی می‌شود که این روند، سرعت و دقت بالا را به دنبال دارد.

رئیس دادگستری لامرد با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۵۰ پرونده الکترونیکی توسط دفاتر خدمات قضایی تشکیل‌شده است گفت: در سال گذشته ۹۲ درصد از ابلاغ‌های دستگاه قضایی شهرستان لامرد الکترونیکی بوده است.

 غفاری با اشاره به اینکه با پیگیری دستگاه قضایی مشکلات چندین کارخانه تعطیل‌شده در لامرد برطرف شد، اضافه کرد: با برگزاری نشست‌های اداری متعدد، چندین کارخانه در لامرد به عرصه تولید بازگشت و مشکلات آنان برطرف شد.

وی بابیان اینکه سرمایه‌ دستگاه قضایی اعتماد مردم است، افزود: مردم هر کجا لغزش و کج‌رویی در دستگاه قضایی مشاهده کردند، تذکر داده و ارشاد کنند و درب اتاق ما به روی آحاد مردم باز است.

رئیس دادگستری لامرد در خصوص مشکلات اراضی نیز متذکر شد: وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی باید با تعامل و گفت‌وگو با مردم، مشکلات اراضی و شهرک‌های شهر لامرد را برطرف کنند.

انتهای پیام/ س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول