اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ثبت‌نام طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در کرمانشاه آغاز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام از متقاضیان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در استان خبر داد و گفت: در این طرح یک‌‌میلیون و 460 خودرو در سراسر کشور دوگانه‌سوز می‌شوند.

ثبت‌نام  طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در کرمانشاه آغاز شد

فریدون یاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از ثبت‌نام متقاضیان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی خبر داد و اظهار داشت: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی یکی از پروژه‌های مهم و بزرگ در شرکت ملی پالایش و پخش است که از امروز کلید خورده است.

وی هدف نهایی از این پروژه را تبدیل یک‌میلیون و 460 هزار خودرو عمومی کشور اعم از تاکسی و وانت‌بار به دوگانه سوز دانست و گفت: هم استانی‌هایی که مالک این نوع خودرو هستند علی‌الخصوص تاکسی و وانت در این طرح بزرگ شرکت کنند تا ان‌شاءالله بتوانیم از سهم  زیادی از این دوگانه‌سوز کردن خودروها برخوردار شویم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه خاطرنشان کرد: این طرح کاملا رایگان است و هیچگونه هزینه‌ای بابت مالکیان این خودروها در پی نخواهد داشت.

وی در پایان، تاکید کرد: در این سامانه نوبت‌دهی به صورت شفاف به کاربران اعلام می‌شود و مردم دچار سردرگمی نخواهند شد، اولویت ثبت‌نام با وانت‌ها و تاکسی‌ها است و در فازهای بعدی پیرو اعلام، تاکسی‌های اینترنتی نیز امکان ثبت‌نام درخواست خواهند داشت.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول