اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

صدور حکم پرونده قاچاق 30 میلیون دینار عراقی در بناب/ ارسال پروئده کشف اسلحه به دادگاه انقلاب

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌شرقی از صدور حکم پرونده قاچاق 30 میلیون دینار عراقی در بناب خبر داد.

صدور حکم پرونده قاچاق 30 میلیون دینار عراقی در بناب/ ارسال پروئده کشف اسلحه به دادگاه انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سید احد یوزباشی اظهار داشت: پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی شهرستان بناب در پی اطلاع واصله از منابع خبری مبنی‌بر حمل اسلحه غیرمجاز توسط یک دستگاه اتوبوس بین شهری، اقدام به شناسایی و متوقف نمودن آن کرده است که پس از بازرسی تعداد چهار قبضه اسلحه غیرمجاز، 30 میلیون دینار عراقی، 20 عدد سم کشاورزی، چهار گونی لباس تاناکورا، 200 عدد قرص و 160 قلم لوازم آرایشی کشف و ضبط شد. 

وی افزود: پس از تحقیقات لازم پرونده توسط دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بناب در صلاحیت اداره تعزیرات حکومتی آن شهرستان قرار گرفت و  پس از وصول و تشکیل پرونده در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بناب مورد رسیدگی قرار گرفت.

یوزباشی گفت: متهمان در چهار ردیف به شعبه احضار و تفهیم اتهام شد که در دفاعیات خود از قاچاق بودن کالاهای مکشوفه ابراز بی‌اطلاعی کردند ولی با توجه به‌صورت جلسه و گزارش تنظیمی پلیس آگاهی شهرستان بناب در حین کشف کالا و عدم ارائه مدارک محکمه‌ پسند اتهام وارده محرز و مسلم بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: درخصوص قاچاق ارز 30 میلیون دینار عراقی،  سم کشاورزی، البسه، قرص و لوازم آرایشی، متهمان با قبول مالکیت آنها و اظهارات و دفاعیات غیرموثر مطروحه و اوضاع موجود مرتکب تخلف قاچاق شده و طبق قانون تعزیرات حکومتی علاوه‌بر ضبط ارز و کالاهای دیگر مکشوفه به غیر از موضوع چهار قبضه اسلحه که  رسیدگی به آن  در صلاحیت دادگاه  انقلاب می‌باشد به پرداخت جزای نقدی جمعا به مبلغ 6 میلیارد و 400 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول