محمد قادری کارشناس رسانه، در گفت و گو با خبرنگار رسانه فارس، با اشاره به اینکه شرایط بزنگاه برای رسانه های آمریکا در نظر گرفته شده است، گفت: در روز های نخست تماس تلفنی میان ترامپ و مدیرعامل فیس بوک برقرار شد و سپس خبرهایی از جلسات مدیران فیس بوک و توئیتر به عنوان دو سرشاخه قدر در حوزه شبکه های اجتماعی درز کرد.
وی ادامه داد: با وجود اینکه امروزه تصور می شود در شبکه های اجتماعی هیچ چیز از مخاطب پنهان نمی ماند و این شبکه ها همسو با مردم پیش می روند، اما رفتاری از این شبکه ها مشاهده می کنیم که کوشش حداکثری اتفاقات را نمایان می سازد و همین رفتار از سوی مدیران این رسانه های اجتماعی کانالیزه شده است.
این کارشناس رسانه تصریح کرد: یکباره حجم تولید ویدئو و مدیای تصویری از اعتراضات ایالت های مختلف آمریکا نشان می دهد غارت گرانی به فضاهای عمومی حمله می کنند و این تصاویر را باید در کنار بک گراند دائمی سفیدپوستان آمریکا قرار داد که سیاهان را افرادی غیر اجتماعی و سرکش و خشن نمایان می سازند.
انتهای پیام/