اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

رفتار کانالیزه رسانه‌های غرب در خصوص اتفاقات آمریکا

یک کارشناس رسانه گفت: با وجود اینکه امروزه تصور می شود در شبکه های اجتماعی هیچ چیز از مخاطب پنهان نمی ماند و این شبکه ها همسو با مردم پیش می روند، همین رفتارها از سوی مدیران این رسانه های اجتماعی کانالیزه شده است.

رفتار کانالیزه رسانه‌های غرب در خصوص اتفاقات آمریکا

محمد قادری کارشناس رسانه، در گفت و گو با خبرنگار رسانه فارس، با اشاره به اینکه شرایط بزنگاه برای رسانه های آمریکا در نظر گرفته شده است، گفت: در روز های نخست تماس تلفنی میان ترامپ و مدیرعامل فیس بوک برقرار شد و سپس خبرهایی از جلسات مدیران فیس بوک و توئیتر به عنوان دو سرشاخه قدر در حوزه شبکه های اجتماعی درز کرد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه امروزه تصور می شود در شبکه های اجتماعی هیچ چیز از مخاطب پنهان نمی ماند و این شبکه ها همسو با مردم پیش می روند، اما رفتاری از این شبکه ها مشاهده می کنیم که کوشش حداکثری اتفاقات را نمایان می سازد و همین رفتار از سوی مدیران این رسانه های اجتماعی کانالیزه شده است.

این کارشناس رسانه تصریح کرد: یکباره حجم تولید ویدئو و مدیای تصویری از اعتراضات ایالت های مختلف آمریکا نشان می دهد غارت گرانی به فضاهای عمومی حمله می کنند و این تصاویر را باید در کنار بک گراند دائمی سفیدپوستان آمریکا قرار داد که سیاهان را افرادی غیر اجتماعی و سرکش و خشن نمایان می سازند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول