اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

وکیل نکونام: از بازداشت حاجیلو اطلاعی نداریم/ادعای برخی‌ها حقوقی و درست نیست

وکیل سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان توضیحاتی را پیرامون بازداشت اصغر حاجیلو و اینکه جلب پیشکسوت استقلال ارتباطی به نکونام ندارد، ارائه کرد.

وکیل نکونام: از بازداشت حاجیلو اطلاعی نداریم/ادعای برخی‌ها حقوقی و درست نیست

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه اصغر حاجیلو رئیس آکادمی استقلال به دلیل شکایت جواد نکونام بازداشت شده است. محسن حاجیلو برادر رئیس آکادمی هم عنوان کرد به دلیل شکایت نکونام، در خانه بازداشت شده است.
رضا حسن زاده وکیل جواد نکونام در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: شکایت ما به دلیل مصاحبه سراسر کذب آقای حاجیلو بود. چند نکته مهم هست که من باید اینجا به آن اشاره کنم، رای صادره، غیابی بوده است. آقای حاجیلو در جلسه دادگاه شرکت نکردند و حتی لایحه دفاعیه هم نفرستادند و به محض اینکه از شکایت مطروحه و دادنامه صادره مطلع شدند، می‌توانستند واخواهی کنند که این کار را هم نکردند. این در حالی است که محسن حاجیلو برادر ایشان حکم را کامل در مصاحبه ای توضیح داده و این یعنی نه تنها شخص آقای اصغر حاجیلو بلکه خانواده ایشان هم از متن و محتوای پرونده مذکور و رای صادره مطلع بودند که به پرداخت 4 میلیون تومان در حق صندوق دادگستری محکوم شده اند.

وی ادامه داد: وقتی آقای حاجیلو رای را اعلام کرده، یعنی از آن مطلع بوده و حق واخواهی و تجدیدنظرخواهی داشته اند ولی اعتراضی نکرده اند. بنابراین اگر اعتراض نکردند یعنی خودخواسته بوده و همه حس می‌کنند دقیقا پرونده را برای چنین روزهایی نگه داشته بودند.

وکیل جواد نکونام درباره روند رسیدگی به پرونده خاطرنشان کرد: بعد از صدور و قطعیت حکم،پرونده برای اجرای به دادسرا می رود.آنجا هم به شخص محکوم اخطار می فرستند که برای اجرای رای صادره مراجعه نمایند. همچنین به ضامن یا کفیل ایشان هم اخطار می شود.بعد از اخطار اگر دوباره متهم بی توجهی کند، دادگاه می تواند او را بازداشت کند. این مورد بازداشت چیزی است که اصلا نیازی به شاکی یا درخواست ایشان ندارد، خود دادگاه راسا این اقدامات را انجام می دهد. بنابراین من و آقای جواد نکونام در این زمینه هیچ اقدامی انجام نداده ایم و از صحت و سقم ادعاهای مطروحه در مورد بازداشت ایشان نیز اطلاعی نداریم. 

حسن زاده توضیح داد: فرض که اصلا ماجرای بازداشت ایشان صحت داشته باشد. ایشان با توجه به اطلاع از مفاد دادنامه صادره می توانسته اعتراض کند و نکرده. اخطار اجرایی دادسرا هم ارسال شده که ایشان به آن هم توجهی نکرده اند. آیا این اتفاق و مسایل اخیر بین نکونام و مجیدی را کنار هم قرار دهید، شائبه برایتان به وجود نمی آید؟
 
وکیل نکونام تصریح کرد: آقای محسن حاجیلو گفته قاضی به برادرش در دادگاه گفته بود چیز خاصی نیست. این کاملا کذب است. اصلا آقای حاجیلو در دادگاه حضور نداشتند که قاضی چنین چیزی به ایشان گفته باشد؛ در غیر اینصورت رای غیابی صادر نمی‌شد. محسن حاجیلو گفته برادرم چند بار به دادگاه رفت. چطور این حرف را می زند و بعد می گوید رای غیابی صادر شده؟ کلا یک جلسه برای رسیدگی به این پرونده تشکیل شد که آقای حاجیلو و یا وکیل ایشان حضور نداشتند و نیامدند به همین دلیل رای غیابی صادر شده است. استنکاف آقای حاجیلو از شرکت در دادسرا و دادگاه و همچنین بی توجهی به اخطار اجرایی صادره موجب برخورد احتمالی دادسرا شده؛ نه اقدام آقای نکونام. این موضوع هیچ ارتباطی به آقای نکونام ندارد. 

حسن زاده یادآور شد: هیچ‌یک از این ادعاها فنی و حقوقی نیست و به نظر می آید با بیان مطالب نادرست، سعی در بهره برداری و مصادره به مطلوب و موج سواری وجود دارد و برخی افراد و جریانات با اهداف شوم و نگرانی از اتفاقات و آینده خود از این موضوع سو استفاده می کنند. ضمن هشدار به برخی اشخاص و رسانه ها برای امتناع از اظهارنظر و بیان مطالب نادرست، باید بگویم به زودی اطلاعات کامل تر و جدیدتری ارائه خواهیم داد که قطعا برای مردم و به ویژه هواداران استقلال جالب خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول