اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

تشکیلات جدید اصلاح‌طلبان برای 1400 فردا نهایی می‌شود/ بررسی «استعفا»ی عارف در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که فعالیت و تشکیل شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با مجوز این شورا صورت گرفته بود، فردا در مورد ساز و کار جدید اصلاح‌طلبان برای انتخابات 1400 تصمیم‌گیری می‌کند.

تشکیلات جدید اصلاح‌طلبان برای 1400 فردا نهایی می‌شود/ بررسی «استعفا»ی عارف در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، خبر استعفای چند ماه پیش محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان امروز به طور رسمی توسط خبرگزاری‌ها و رسانه‌های خبری اعلام شد. استعفایی که گفته می‌شود حتی قبل از استعفای عبدالواحد موسوی لاری نایب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بوده است.

پیگیری‌های خبرنگار فارس حکایت از این دارد که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که فعالیت و تشکیل شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با مجوز این شورا صورت گرفته بود، فردا در مورد ساز و کار جدید اصلاح‌طلبان برای انتخابات 1400 تصمیم‌گیری می‌کند.

البته ساز و کار جدید در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات دو سال است که در دستور این شورا قرار دارد و اکنون دو طرح پارلمان اصلاحات و مجمع عالی اصلاح‌طلبان بر روی میز شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قرار دارد و احتمالاً فردا تصمیم‌گیری جامع در خصوص ساز و کار جدید اتخاذ می‌شود.

پیگیری‌های خبرنگار فارس حکایت از این دارد که داود محمدی دبیرکل انجمن اسلامی معلمان نیز فردا (یکشنبه 8 تیر ماه) به جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات می‌رود و در مورد استعفای عارف نیز توضیحاتی به اعضای شورای هماهنگی ارائه و در کمیته سیاسی جمع‌بندی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول